- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
PROGRAM PUTOVANJA :
1. DAN: petak 31.12.2021. BEOGRAD – ČAČAK – SJENICA – DOČEK NOVE GODINE
Polazak autobusa u 07:30h sa Novog Beograda, prekoputa TC Ušće, pored Brankovog mosta (bivša okretnica autobusa 43, a sadašnje stajalište autobusa br 60, skejt park). Polazak iz Čačka (vreme i mesto biće poznato najkasnije dan pred putovanje). Dolazak grupe u Sjenicu. Obilazak. Smeštaj grupe u hotel. Slobodno vreme. Večera. U periodu od 22h do 00.00h biće organizovan DOČEK NOVE GODINE ispred jezera uz sjeničke tamburaše,vatromet,kuvani čaj…). Noćenje.
2. DAN: subota 01.01.2022. SJENICA
Doručak. Posle doručka odlazak grupe na ski centar Žari-gde ćemo organizovati školu skijanja i animacije na snegu. Povratak u hotel. Čas kulinarstva-pravljenje sjeničke pite i mantija (gde ćemo probati i sjeničke proizvode). Projekcija filmova za decu za to vreme. Slobodno vreme. Večera. Noćenje.
3.DAN: 02.01.2022. SJENICA – ČAČAK- BEOGRAD
Doručak. Nakon doručka, fakultativno sastanak grupe i organizovanje jeep safary do vidikovca Molitve, odakle se pruža fantastičan pogled na meandre Uvca i obilazak ckve Svetog Petra i Pavla. Povratak u hotel. Odjava iz hotela. Polazak za Beograd / Čačak oko 13h. Dolazak u večernjim časovima. Kraj programa.
CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
– prevoz autobusom turističke klase (visokopodni ili duble decker,klima,audio/video oprema) na relacijama navedenim u program,
– 2 noćenja na bazi polupansiona doručak ( švedski sto, večera kontinentalna),
– boravišnu taksu i osiguranje,
– organizaciju i vođstvo puta.
U hotelu:
– palačinke dobrodošlice,
– korpu voća u sobi,
– doček Nove Godine ispred jezera uz večeru i muziku uživo,
– animacije za decu,
– čas kulinarstva.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
– individualne troškove i fakultativne izlete;
– ski pass i iznajmljivanje opreme na ski centru Žari (cena za iznajmljivanje skija je 700 RSD, ski škola je 1.200 RSD – jeep safary ( 1000 RSD),
POPUSTI ZA DECU:
– deca od 0-5 godina ostvaruju popust 70% u zajedničkom ležaju, imaju ishranu u hotelu i sedište u autobusu,
– deca od 5-11 godina ostvaruju popust 50% – imaju sopstveni ležaj, ishranu u hotelu i sedište u autobusu.
NAČIN PLAĆANJA:
– gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel-a.
NAPOMENA U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA:
Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, parkinga, vodiča, ulaznica, organizacije. Agencija ne snosi odgovornost promene cene ulaznica na lokalitetima u odnosu na dan izlaska programa – cena je podložna promeni. Izvršilac usluga na odredištu je lokalni partner.
OPIS HOTELA:
Hotel Borovi 3* se nalazi na gradskom trgu, okružen zelenilom u pešačkoj zoni. Hotel raspolaže sa 70 moderno opremljenih smeštajnih jedinica sa pogledom na jezero, dva restorana, picerijom, dve terase. Sve sobe sadrže wi-fi, TV, toalet, telefon.
Napomene:
Aranžman je rađen na bazi od minimum 40 prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre polaska. Organizator putovanja Turistička agencija Jungman Travel, Licenca OTP 187/2021 Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.
Program br.1 ( Sjenica Nova Godina od 15.11.2021.)
OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Uvac Nova Godina, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA UVAC NOVA GODINA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel DOO, Čačak, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.