- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
12.02.2022.-16.02.2022.
4 dana / 2 noćenja autobusom
Polazak iz Beograda I Čačka bez doplate
Polazak iz Novog Sada uz doplatu
PROGRAM PUTOVANJA:
1.DAN: BEOGRAD – OHRID
Polazak za Ohrid iz Beograda u 22:00h. Tačno vreme i mesto polaska biće poznato dva dana pre putovanja. Noćna vožnja sa usputnim odmorima.
2.DAN: OHRID
Dolazak u Ohrid u prepodnevnim satima. Slobodno vreme za šetnju i odmor. Oko podne panoramski obilazak starog i istorijskog dela grada poznatog po vizantijskim spomenicima i sakralnim objektima sa lokalnim vodičem (crkva Sv. Sofije, crkva Sv. Pantelejmona, Samuilova tvrđava…). Smeštaj u hotel. Slobodno vreme za individualno razgledanje. Noćenje.
3.DAN: OHRID – SVETI NAUM – STRUGA – VEVČANI
Doručak. Slobodan dan u Ohridu ili fakultativno polazak oko 09.00h na izlet za Sv. Naum sa obilaskom manastirskog kompleksa. Povratak u Ohrid oko podne. Slobodno vreme.
Oko 15:00h fakultativno polazak za Strugu i obilazak ovog poznatog turističkog i kulturno-istorijskog grada. Nastavak putovanja do Vevčana, prelepog mesta sa drevnom arhitekturom i čuvenim izvorima. Lagana večera u nekom od tradicionalnih restorana. Povratak u Ohrid. Slobodno veče. Noćenje.
4.DAN: OHRID – SKOPLJE – BEOGRAD
Doručak. Polazak za Skoplje. Razgledanje makedonske prestonice i kraće slobodno vreme u centru grada. Mogućnost da prošetate starom čaršijom i uživate u makedonskoj gastronomiji. Polazak za Beograd. Dolazak u Beograd/Novi Sad u kasnim večernjim satima. Kraj programa.
Hotel |
Kategorija |
Usluga | CENA ARANŽMANA |
ČINGO | 3* | 2 ND | 89 € /95 € |
MILENIJUM PALACE |
4* | 2 ND | 105 € /115 € |
Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.
*Cena aranžmana za decu i treću odraslu osobu hotelima:
Čingo 3* Dete do 12 godina u pratnji dve odrasle osobe (na pomoćnom ležaju) ostvaruje popust 10 € na cenu aranžmana. Treća odrasla osoba plaća cenu iz tabele.
Millenium palace 4* Dete do 12 godina, u pratnji dve odrasle osobe,iznosi 125 € i koristi pomoćni ležaj.Treća odrasla osoba plaća cenu iz tabele.
NAČIN PLAĆANJA:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima gradjana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
ARANŽMAN OBUHVATA:
– Prevoz komfornim turističkim autobusom (klima/video) na relaciji iz programa.
– Smeštaj u hotelu Čingo 3* u 1/2 i 1/2+1 sobama na bazi 2 noćenja sa doručkom (doručak- švedski sto); u hotelu Millenium Palace 4* u 1/2 i 1/2+1 sobama na bazi 2 noćenja sa doručkom (doručak- švedski sto). Troškove organizacije putovanja i vodiča – pratioca na putovanju;
– Razgledanje Ohrida i Skoplja autobusom sa vodičem i ulaznicama po program.
ARANŽMAN NE OBUHVATA:
– Fakultativne izlete:
Izlet za Strugu i Vevčane sa uključenom večerom u nacionalnom restoranu –18 € po osobi;
Sveti Naum sa ulaznicom 10 € po osobi;
* u paketu oba izleta 25 €;
– Međunarodno zdravstveno putno osiguranje (izdaje se u agenciji)
– Doplata za jednokrevetnu sobu – isključivo na upit;
– Doplata za polazak iz Novog Sada 2000 RSD,
– Individualne troškove putnika.
– Za putnike sa sopstvenim prevozom cena se umanjuje za 20 € po osobi.
OPIS SMEŠTAJA:
– Hotel ČINGO 3* se nalazi u centru Ohrida u blizini pijace i bivše autobuske stanice. Poseduje restoran, loby sa recepcijom. Sobe su sa TV-om, TWC… Usluga u hotelu je noćenje sa doručkom. Doručak je po principu buffet servis.
Hotel Čingo
– Hotel Millenium Palace 4* se nalazi na obali jezera, uz samu promenadu, na oko 1000m od centra Ohrida , poseduje veliki restoran, loby bar sa recepcijom, suvenirnice. Sobe su 1/2 sa Tv-om, mini barom, TWC, terasom. Svečani Novogodišnji program u hotelu Millenium Palace (31. decembar) sa novogodišnjom večerom (bogat meni- posluženje) I 1 pićem dobrodošlice (lokano alkoholno ili bezalkoholno piće, svaka naredna konzumacija se plaća dodatno na licu mesta) I muzičkim programom.
Hotel Milenium
*NAPOMENA COVID SERTIFIKAT: Za ulazak u restorane, prema trenutnim epidemioločkim merama, može da se uđe jedino sa Covid sertifikatom o primljene 2 doze vakcine(od druge mora proći 14 dana). U restoran, u kojem će biti organizovan fakultativno Doček Nove godine (za goste vila I kategorije I hotela Čingo), kao I na Svečani Doček za goste smeštene u hotelu Milleniun Plalace, pored Covid sertifikata o primljene 2 doze vakcine (od druge mora proći 14 dana) biće dozvoljen ulaz I sa negativnim antigenskim testom ne starijim od 48h ili sa negativnim PCR testom ne starijim od 72h ( da imaju sertifikat ), odnosno isti uslovi koji su potrebni kao I za ulaz u Makedoniju.
NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA:
Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 25 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta…Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.
REŽIM ULASKA DRŽAVLJANA REPUBLIKE SRBIJE U USLOVIMA PANDEMIJE COVID-19:
Državljani Republike Srbije mogu da uđu u Republiku Severnu Makedoniju, pod uslovom da poseduju jedan od sledećih dokumenata:
– sertifikat o primljene 2 doze vakcine protiv Covid-19 (pod uslovom da je od revakcinacije prošlo 14 dana);
– potvrdu o preležanom virusu Covid-19 u poslednjih 45 dana, računajući od dana ozdravljenja;
– negativan rezultat PCR testa, urađenog do 72 sata pre ulaska na teritoriju Republike Severne Makedonije;
– negativan rezultat brzog antigenskog testa, urađenog do 48 sati pre ulaska na teritoriju Republike Severne Makedonije.
Navedena pravila važe i za izlazak iz zemlje.
Najnovije informacije o trenutnoj situaciji u Republici Severna Makedonija možete pronaći na sledećem linku:
NAPOMENE:
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
– Organizator putovanja Ohrid Dan Zaljubljenih zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
-Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Severne Makedonije,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja Ohrid Dan Zaljubljenih, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
– Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
– Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
– Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je uskladjena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza
– “tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu,
– Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
– Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Uz program Ohrid Dan Zaljubljenih važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, Čačak, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
Cenovnik br 1. od 10.10.2021.
OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Ohrid Dan Zaljubljenih, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA Ohrid Dan Zaljubljenih. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 30.000 € (polisa osiguranja br. 470000054116) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs