- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Polazak iz Čačka u 17:00h. Polazak iz Beograda, sa Novog Beograda (Skejt park, pored Brankovog mosta, preko puta TC Ušće) u 19:30 h (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Noćna vožnja kroz Srbiju, preko Hrvatske sa kraćim usputnim zadržavanjima radi odmora.
Dolazak u Rastoke u ranim jutarnjim časovima. Rastoke je ljupko vodeničarsko naselje smešteno na ušću Slunjčice u reku Koranu. Često ga zovu „male Plitvice“. Slobodno vreme za kafu i doručak. Posle pauze, odlazak u nacionalni park “Plitvička jezera”. Dolazak oko 09:30. Boravak na Plitvicama uz mogućnost fakultativne poludnevne ture u pratnji lokalnog vodiča (trajanje oko 4h), vožnju brodom po jezeru i panoramsko razgledanje iz voza.
Oko 14h nastavak vožnje ka Splitu i obilazak centra grada uz lokalnog vodiča: Dioklecijanova palata, Katedrala Sv. Dujma, Peristil, Grgur Ninski (delo Ivana Meštrovića 1929.g), Narodni trg, Marmontova ulica i Prokurative, Hrvatsko narodno kazalište, Muzej grada Splita. Slobodno vreme. Smeštaj u hotel. Noćenje.
Doručak. U prepodnevnim časovima fakultativni polazak ka Zadru i nacionalnom parku „Krka“ (poludnevni izlet). Obilazak crkve Sv. Donata izgrađene na temeljima Rimskog foruma, potom šetnja do Narodnog trga i Gradske kuće sa Gradskom lođom. Ne propustite da obiđete jedinstvene Morske orgulje! Slobodno vreme za šetnju i kafu. Nastavak puta (povratak) ka Slapovima Krke. Slobodno vreme za uživanje u prirodi nacionalnog parka i ručak. Polazak za Split. Slobodno veče. Noćenje.
Doručak. Napuštanje hotela i slobodno vreme za uživanje u Splitu. U poslepodnevnim časovima polazak ka Trogiru. Obilazak grada. Slobodno vreme za uživanje i šetnju promenadom. Povratak po ostatak grupe u Split i u večernjim satima, nastavak puta ka Čačku i Beogradu, preko Višegrada (granični prelaz Kotroman).
Dolazak u Čačak pa u Beograd u jutarnjim časovima. Kraj programa putovanja Split Prvi maj.
-plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan plaćanja-
Način plaćanja:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
– Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja;
– Smeštaj na bazi 2 noćenja sa doručkom u 1/2 i 1/3 sobama, u Splitu
– Boravišnu taksu,
– Usluge turističkog vodiča u svakom autobusu,
– Usluge lokalnog vodiča u Splitu,
– Troškove organizacije putovanja.
*Fakultativne izlete:
– Obilazak Nacionalng parka „Plitvička jezera“ – 40€ za odrasle, 20€ za decu od 07-18 godina(cena uključuje ulaznicu i obilazak sa lokalnim vodičem u trajanju oko 4h, vožnju brodom po jezeru i vožnju panoramskim vozom – u zavisnosti od vremenskih uslova. *OBAVEZNA PRIJAVA I PLAĆANJE PRILIKOM REZERVACIJE ARANŽMANA
– Fakulatativni izlet do Slapova Krke i Zadra – 40€ (cena uključuje prevoz, ulaznicu i usluge lokalnog vodiča u Zadru)
– Izlet u Trogiru – 10€,
– Ulaznice za Rastoke
– Doplata za jednokrevetnu sobu – 120€ (*isključivo na upit)
– Doplata za transfer iz Kragujevca, Trstenika i Vrnjačke Banje, Užica 1500 RSD, Požege 1000 RSD (minimalan broj za realizaciju transfera je 4); iz Valjeva 1500 RSD (minimalan broj za relaizaciju 2 putnika), za polaske iz Novog Sada 25€ (bez ograničenja u broju putnika),
– Individualne troškove putnika
– Međunarodno putno zdravstveno osiguranje
Fakultativni izleti u programu Split Prvi maj nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 25 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta…
Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.
Smeštaj je u Splitu na oko 7 km od centra, usluga na bazi dva noćenja sa doručkom (doručak kontinentalni). Primer: Hotel Solar beach Inn 3* u Stobreču, pansion Epetium ili slični (raspored se vrši prema raspoloživosti). Sobe 1/2 i 1/3 su sa tuš kabinom, TV-om, telefonom. Doručak je kontinentalni švedski sto u hotelskom restoranu.
*Napomena: Najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje znaće se tačno ime smeštajnog objekta
U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. To mogu biti hoteli ili privatni apartmani. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata. Organizator ne može uticati na spratnost smeštaja i poziciju sobe. Raspodela soba se vrši na recepciji hotela . Organizator će proslediti želje i zahteve putnika hotelu ali nije u mogućnosti da garantuje za iste.
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta. – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. – U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
– Raspored sedenja u autobusu je po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti).
– Svi putnici, po prihvatanju programa, obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
– Smeštajni objekti u programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Hrvatske.
– Putnik je dužan da agenciju, za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Split Prvi maj, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći.
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
– Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: cacak@jungmantravel.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000057828) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs