- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Period boravka | 01.06.-20.06. 19.09.-30.09. | 21.06.-01.07. 09.09.-19.09. | 01.07.-10.07. 30.08.-09.09. | 11.07.-30.08. | |
---|---|---|---|---|---|
Tip studio / app | Usluga | ||||
1/2 , 1/3 i 1/4 | PP | 31 € | 35 € | 38 € | 44 € |
-Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.-
PP – polupansion (noćenje, doručak/večera -na bazi švedskog stola, usluga počinje večerom, a završava se doručkom)
ARANŽMAN OBUHVATA:
– Smeštaj na bazi odabranog broja noćenja u izabranom objektu 1/2, 1/3, 1/4
ARANŽMAN NE OBUHVATA:
– prevoz
– Međunarodno putno zdravstveno osiguranje ( nije obavezno, ali ga snažno preporučujemo, zbog izbegavanja
visokih troškova)
– Individualne troškove.
– Boravišna taksa
BORAVIŠNA TAKSA:
Boravišna taksa i osiguranje nisu uračunati u cenu – plaćaju se na recepciji. Cene su po osobi dnevno za deca do 12 god. 0.50 € (osiguranje), od 12-18 god. 1.00 € (0.50 € osiguranje + 0.50 € BT), za odrasle 1.50 € (0.50 € osiguranje + 1.00 € BT).
Studio-apartmani “Lara”*** se nalaze u mirnom delu Čanja, na 80m od mora. Raspolažu sa studima/apartmanima sa 1/2, 1/3, 1/4 ležaja, koji poseduju sopstvenu terasu, kupatilo, klimu, kablovsku TV, WiFi, frižider, mini kuhinju sa komplet opremom. Objekat ima lift. U sklopu objekta se nalazi komforan restoran. Za trenutke opuštanja uz kafu i piće, neposredno uz restoran nalazi se letnja bašta sa malom igraonicom za decu. Obezbedjen besplatan parking.
Atraktivno turističko mesto Čanj, koje se nalazi u uvali između Petrovca i Sutomora, krasi prostrana, peskovita i zlatasta plaža duga 1100m. U neposrednoj blizini, pristupačna samo s mora, nalazi se čuvena “Kraljičina plaža” – biser Jadrana.
USLOVI PLAĆANJA:
Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacije, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima gradjana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
USLOVI PUTOVANJA:
– deca do 3 god. imaju besplatan boravak (na zajedničkom ležaju, bez hrane)
– deca od 3 do 10 god. na zajedničkom ležaju plaćaju 50% od cene
– deca od 3 do 12 god.na posebnom ležaju – pladaju 70% od cene
– dete do 12 god. sa jednom odraslom osobom u studiu 1/2 plaća 80% cene
-Doplata za jednokrevetnu sobu je 80% od cene.
Krevetac za dete do 2.god. se može rezervisati na recepciji (prema raspoloživosti) – GRATIS
Klima, kablovska TV, WI-FI, parking – GRATIS
NAPOMENE:
– Putnici u smeštajne kapacitete ulaze posle 14:00 prvog dana boravka, a iste napuštaju do 09:00 poslednjeg dana boravka
– U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika TA Jungman Travel najmanje 1 dan unapred
– U slučaju da putnik kupi zdravstveno osiguranje u agenciji dužni su da dostave podatke iz pasoša najkasnije 3 radna dana pre polaska na putovanje, u suprotnom agencija ne odgovara za neizdavanje polise
– Organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak : putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima
– Jačina signala interneta, brzina i kvalitet protoka i povezivanja kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samom letovalištu i regiji i drugih faktora
– Kao i u slučaju hotelskog, fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove kojima objekat raspolaže.
Uz program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
Cenovnik br 1. od 08.02.2024.
OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000061928) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs