Rezerviši
  • CRNA GORA – ČANJ – Leto 2023.

    STUDIO APARTMANI SOLARIS

     

    Cene su izražene u EUR po osobi  dnevno na bazi polupansiona (doručak/večera – švedski sto)

    Period boravka01.06.-21.06.
    19.09.-30.09.
    21.06.-01.07.
    09.09.-19.09.
    01.07.-11.07.
    30.08.-09.09.
    11.07.-30.08.
    Tip studio/appUsluga
    1/2 , 1/3 i 1/4 PP0000

    -Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.-

    Cene su izražene u EUR na bazi najma po STUDIO APARTMANU dnevno

    Period boravka01.06.-21.06.
    19.09.-30.09.
    21.06.-01.07.
    09.09.-19.09.
    01.07.-11.07.
    30.08.-09.09.
    11.07.-30.08.
    Tip studio/appUsluga
    1/2NA0000
    1/3NA0000
    1/4NA0000

    -Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.-

     

    PP – polupansion (noćenje, doručak/večera -na bazi švedskog stola, usluga počinje večerom, a završava se doručkom)
    NA – najam
    U studio app.1/2 može boraviti 2 – max. 3 osobe (2 odrasle i dete do 5.g)
    U studio app.1/3 može boraviti 3 – max. 4 osobe (2 odrasle i 2 dece do 10.g)
    U studio app.1/4 može boraviti 4 – max. 5 osoba (3 odrasle i 2 dece do 10.g)
    Doplata za ručak – 8.50 € po osobi, za decu do 10 godina 6.00 € – izbor više jela sa ponuđenog menija.

    ARANŽMAN OBUHVATA:
    – Smeštaj na bazi odabranog broja noćenja u izabranom objektu 1/2, 1/3, 1/4

    ARANŽMAN NE OBUHVATA:
    – Međunarodno putno zdravstveno osiguranje ( nije obavezno, ali ga snažno preporučujemo, zbog izbegavanja
    visokih troškova)
    – Individualne troškove.
    – Boravišna taksa

    BORAVIŠNA TAKSA:
    Boravišna taksa i osiguranje nisu uračunati u cenu – plaćaju se na recepciji. Cene su po osobi dnevno za deca do 12 god. 0.50 € (osiguranje), od 12-18 god. 1.00 € (0.50 € osiguranje + 0.50 € BT), za odrasle 1.50 € (0.50 € osiguranje + 1.00 € BT).

  • STUDIO-APARTMANI SOLARIS

    Studio-apartmani ”Solaris”*** se nalaze u mirnom delu Čanja na oko 400m od plaže. Moderno opremljeni i komforni (1/2, 1/3, 1/4), poseduju sopstvenu terasu, kupatilo, TV-kablovsku , Wi-FI, frižider, klimu, mini kuhinju sa komplet opremom. Objekat ima lift. U sklopu objekta je obezbedjen besplatan parking. Ishrana je u restoranu “LARA”*** na 80m od plaže. Za trenutke opuštanja uz kafu i piće, uz restoran se nalazi letnja bašta sa malom igraonicom za decu. Nekoliko puta nedeljno organizuju se dečije pozorišne predstave na kojima će deca uživati uz likove svojih omiljenih crtaća.

    ČANJ

    Atraktivno turističko mesto Čanj, koje se nalazi u uvali između Petrovca i Sutomora, krasi prostrana, peskovita i zlatasta plaža duga 1100m. U neposrednoj blizini, pristupačna samo s mora, nalazi se čuvena Kraljičina plaža koju smatraju biserom Jadrana.

  • MAPA

  • USLOVI PLAĆANJA:

    Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate

    Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
    – Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima gradjana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
    Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
    – Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.

    USLOVI PUTOVANJA: 

    POPUSTI za usluge sa ishranom:
    – deca do 3 god. imaju besplatan boravak (na zajedničkom ležaju, bez hrane)
    – deca od 3 do 10 god. na zajedničkom ležaju – plaćaju 50% od cene
    – deca od 3 do 12 god. na posebnom ležaju – plaćaju 70% od cene
    – dete do 12 god. sa jednom odraslom osobom u studiu 1/2 – plaća 80% od cene
    – Krevetac za dete do 2.god. se može rezervisati na recepciji (prema raspoloživosti) – GRATIS
    – Klima, kablovska TV, WI-FI, parking – GRATIS

     

  • Preuzmi program u PDF /WORD

    NAPOMENE:
    – Putnici u smeštajne kapacitete ulaze posle 14:00 prvog dana boravka, a iste napuštaju do 09:00 poslednjeg dana boravka
    – U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika TA Jungman Travel najmanje 1 dan unapred
    – U slučaju da putnik kupi zdravstveno osiguranje u agenciji dužni su da dostave podatke iz pasoša najkasnije 3 radna dana pre polaska na putovanje, u suprotnom agencija ne odgovara za neizdavanje polise
    – Organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak : putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima
    – Jačina signala interneta, brzina i kvalitet protoka i povezivanja kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samom letovalištu i regiji i drugih faktora
    – Kao i u slučaju hotelskog, fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove kojima objekat raspolaže.

    Uz program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel,  licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
    Cenovnik br 1. od 08.03.2023.

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
    Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
    telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je:  Ivan Petrovic.

    Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 30.000 € (polisa osiguranja br. 470000054116) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs

Meni
Najtraženije
Klikni da pozoveš