Trajanje: Klikom na REZERVIŠI, pošaljite nam upit sa terminom Vašeg odmora, a mi ćemo u najkraćem roku pronaći odmor po Vašim potrebama
Lokacija: Naselje Helios, ostrvo Hvar
Rezerviši
  • Hrvatska Letovanje 2025.

    ARKADA SUNNY HOTEL, HVAR

    Hotel Arkada Sunny by Valamar 2* se nalazi na samoj plaži u naselju Helios, na ostrvu Hvar. Usluga doručka i ranog ručka gostima je na raspolaganju od ranog jutra do 13 sati. Nakon opuštanja na terasi bazena i zabave u Chill & Play zoni, nemojte propustiti ukusnu tematsku večeru u hotelskom restoranu.

    Smeštaj

    Hotel raspolaže sa standardnim, porodičnim i economy sobama. Sve sobe imaju balkon i imaju pogled na more ili na park.

    Economy soba sa balkonom – imaju pogled na more, bračni krevet i u njima može da boravi najviše 2 osobe. Sobe su klimatizovane, imaju pristup Wi-Fi internetu, SAT televiziji.

    Standarna soba sa balkonom – raspolaže sa bračnim ili odvojenim krevetima, za najviše 2 osobe. Sobe su klimatizovane, imaju pristup Wi-Fi internetu, SAT televiziji. Mogu imati pogled na more ili pogled na park

    Porodična soba sa balkonom – ima 2 prostorije (u jednoj je bračni krevet, u drugoj dva odvojena kreveta) u kojima može da boravi najviše 4 osobe. Sobe su klimatizovane, imaju pristup Wi-Fi internetu, SAT televiziji.

    SADRŽAJI

    Plaža i bazen

    Plaža Duboka – nalazi se na 50m od hotela. Šljunkovita je sa betonskim platoima sa suncobranima i ležaljkama (uz doplatu), prilagođena je porodicama sa decom ali i mladima. U blizini se nalazi sportski i plivački centar.

    Hotel ima spoljašnji bazen punjen morskom vodom, dubine od 1,3 – 1,8m, besplatnim ležaljkama i suncobranima. U okviru bazena nalazi se bar.

    Sportovi i zabava

    Hotel je jednim svojim delom okružen zelenilom i prirodom, jedna od aktivnosti može biti lagana jutarnja šetnja ili vožnja biciklom do Starog grada ili okoline. U pitanju su uređene biciklističke staze ukupne dužine od 80km. U hotelu je dostupno igralište za rukomet, košarku, fudbal, teniski teren (uz doplatu). Klub vodenih sportova nudi mogućnost jedrenja na dasci, ture kajakom, školu jedrenja i kajaka. Za idealan porodičan odmor tu je Chill and Play zona, kao i dečija igraonica (3-12 godina) sa mnoštvom igara, konzola za igrice, stene za penjanje kao i čitalački klub.

    U blizini hotela nalazi se ronilački centar (uz doplatu), zabavni park u Jelsi (12 kod od hotela) sa mnoštvom zabavnih i adrenalinskih aktivnosti, Ferrata (22 km od hotela) alpinistička senzacija za planinare i avanturiste.

    Restorani i barovi

    Hotelski restoran sa svojim uslugama nudi produženi doručak i rani ručak do 13h. Način posluživanja hrane je uglavnom švedski sto uz besplatna bezalkoholna pića tokom obroka. Sastoji se od pekare, zdravog kutka, kafe stanice, jela koja je se pripremaju na licu mesta, dodatne ponude poput supe, sendviča, burgera, salata… Mogućnost višekratnog ulaska u restoran. Svake večeri možete uživati u tematskim večerama poput Ukus Italije, Burger dan, Dan Mediterana… Pored toga u ponudi se nalaze pice, sendviči, supe, salate, glavna jela od ribe i mesa, jela od sezonskog povrća, deserti.

    Vitrina Valfresco s ponudom pića, napitaka, sendviča, salata i deserata u predvorju hotela dostupna je čitav dan (uz doplatu).

    Bar pored bazena nudi raznovrsne koktele, alhoholna, bezalkoholna pića, grickalice, poslastice…

    Takođe, preporučujemo Vam da pogledate još neke hotele iz Valamarove kolekcije na Hvaru: Amicor Green Resort 4*, Hvar Places Hotel by Valamar.

    MAPA

  • NAPOMENE:

    Cena obuhvata

    – U cenu je uključena turistička taksa (nije uključena za sledeće hotele: Valamar Obertauern Hotel, Obertauern [PLACESHOTEL] by Valamar, ex. Marietta Hotel i Kesselspitze Valamar Collection Hotel)
    – U cenu smeštaja je uključeno: posteljina, peškiri, potršnja struje i vode, pribor za kuvanje i jelo, pribor za čišćenje, nedeljno menjanje posteljine kao i završno čišćenje. Boravak dece do 2 godine je uključen u cenu

    Doplate

    – Umanjenje cena za noćenje sa doručkom od cene polupansiona dnevno po osobi iznosi (u hotelima u Rapcu, Poreču, Krku i Rabu): 5€ u 1/1, 10€ u 1/2 (i sobama sa bračnim krevetom), 15€ u 1/3 (ili studijima), 20€ u porodičnim sobama, apartmanim i residence sobama
    – Doplata za dečiji krevetac 5€ dnevno
    – Boravak kućnih ljubimaca je dozvoljen u većini hotela i resorta, cena za kućne ljubimce iznosi 30€ dnevno
    – Parking je uključen u cenu, osim za sledeće hotele: Dubrovnik – President Valamar Collection (doplata 10.75€ dnevno), Valamar Lacroma (8€ dnevno), Valamar Argosy Hotel (8€ dnevno), Valamar Tirene (6.5€ dnevno), Club Dubrovnik Sunny hotel (6.75€ dnevno). Za hotele u Poreču  – Valamar Riviera Hotel  i Isabella Valamar Collection Island Resort (5€ dnevno), hotel Marea Suites (4€ dnevno), hoteli Valamar Parentino, Diamant, Crystal Sunny, Rubin Sunny, Valamar Pinia (3€ dnevno). Makarska – Valamar Meteor (6.5€ dnevno), Dalmacija Places Hotel (6.64€ dnevno)
    – U slučaju ranijeg odlaska, naplaćuje se naknada u iznosu jednog noćenja po smeštajnoj jedinici. Od 30. juna do 1. septembra iznos naknade uključuje sve preostale dane Vašeg boravka. Naknada za rani odlazak nije primenjiva u slučaju bolesti ili više sile
    – U slučaju prebukiranja hotel zadržava pravo preseliti goste u drugi objekat iste ili veće kategorizacije
    – Za rezervacije više od 5 smeštajnih jedinica primenjuju se drugačiji uslovi otkaza i plaćanja
    – Da bismo zadržali skalu vrednosti obostrano dogovorenih akcija, a uzimajući u obzir trenutne okolnosti (pre svega kretanje stopa inflacije) koje bi mogle značajno da poremete tu skalu, možemo korigovati konačnu nominalnu cenu ugovorenu uslugu u slučaju da nakon zaključenja ovog ugovora kumulativni indeks mesečne stope inflacije, koji objavljuje EUROSTAT za Republiku Hrvatsku, u tekućem mesecu premaši nivo od 110,00 u odnosu na septembar 2022. godine, do iznos ovako izračunate stope inflacije.
    Korekcija cene će se vršiti uzimajući u obzir okolnosti konkretnog slučaja i postupajući u skladu sa principom jednake vrednosti ugovornih akata. Ispravku cene možemo izvršiti najkasnije mesec dana pre datuma dolaska, o čemu ćemo obavestiti gosta e-mailom ili na drugi pogodan način. Gost će nas u roku od 8 dana obavestiti da li prihvata novi obračun cene usluga ili odbija ovaj obračun i ovaj Ugovor će se smatrati raskinutim. U ovom drugom slučaju naše obaveze su ograničene na vraćanje eventualno primljenog iznosa cene usluga i primljenog avansa.
    – Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa

    Uslovi za decu

    Posebne pogodnosti za boravak dece važe za decu iznad 2 godine koja su uključena u rezervaciju uz uslov da zadovoljavaju starosne kriterijume objekata i da imaju svoj ležaj.
    – Deca do 2 godine – Besplatno
    – Deca od 2 – 9,99 godina – Poreč – Lanterna Sunny Resort by Valamar
    – Deca od 2 – 11,99 godina – Rabac (Valamar Sanfior Hotel i Casa), Krk (Koralj Sunny Hotel), Rab (Valamar Padova, San Marino Sunny Resort, Suha Punta Apartments)
    – Deca od 2 – 12,99 godina – Rabac (Girandella Family, Girandella V Level Villas), Rab (Valamar Carolina Hotel & Villas), Poreč (Naturist Resort Solaris)
    – Deca od 2 – 13,99 godina – Poreč (Marea Valamar Collection Suites, Diamant Hotel & Residence, Crystal Sunny Hotel, Pinia Hotel, Rubin Sunny Hotel, Parentino Hotel, Isabella Valamar Collection Island Resort, Valamar Riviera Hotel & Residence), Rabac (Allegro Sunny Hotel, Miramar Sunny Hotel), Makarska (Dalmacija [PLACESHOTEL] by Valamar) Hvar (Hvar [PLACESHOTEL] by Valamar; Arkada Sunny Hotel by Valamar)
    – Deca od 2 – 14,99 godina – Hvar (Valamar Amicor Green Resort), Dubrovnik (Valamar Tirena Hotel, Club Dubrovnik Sunny Hotel, Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel)

    Način plaćanja:

    – Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
    – Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
    – Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
    – Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.

    Uslovi otkaza važe prema opštim uslovima putovanja turističke agencije Jungman travel, doo

    – Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Hrvatske,
    – Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
    – Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Turistička agencija ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
    – Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
    – Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)

    – Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći.

    Obaveza potrošača

    – Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
    – Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.

    Obaveza prodavca

    – Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: cacak@jungmantravel.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.

Meni
Najtraženije
Klikni da pozoveš