Trajanje: Klikom na REZERVIŠI, pošaljite nam upit sa terminom Vašeg odmora, a mi ćemo u najkraćem roku pronaći odmor po Vašim potrebama
Lokacija: Naselje Helios, ostrvo Hvar
Rezerviši
  • Hrvatska Letovanje 2025.

    AMICOR GREEN RESORT 4*, HVAR

    Amicor Green Resort by Valamar 4*, nalazi se u naselju Helios, na ostrvu Hvar. Amicor je pravi porodični resort izgrađen u skladu sa načelima održivog razvoja. Resort je dizajniran uz poštovanje prirode i očuvanju biljnog i životinjskog sveta. Smešten na samoj plaži u blizini Starog grada (800m), sastoji se od 41 vile od kojih su 4 sa privatnim bazenom. Za potpunu zabavu i uživanje tu su “Aquamar” vodeni park, “Maro” porodičan sadržaj i usluge, dečije igralište, spa centar, fitness centar kao i Pet Friendly paket (sadržaji za kuće ljubimce). U okviru hotela nalazi se stanica za punjenje elektirčnih automobila.

    Smeštaj

    Sve vile su klimatizovane i imaju aparat za kafu, posude za pripremanje odabranih čajeva, fen za kosu, mikrotalasnu pećnicu, mali frižider, pristup Wi-Fi internetu, televiziji, organsku kozmetiku, prirodnu posteljinu i peškire.

    Vila sa terasom – ima pogled na park, bračni krevet, dnevni krevet na razvlačenje, terasu, kupatilo i pogodna je za najviše 3 osobe.

    Porodičan apartman sa terasom – ima pogled na park, sastoji se od dve sobe (spavaće sobe sa bračnim krevetom i dečije sobe sa 2 kreveta) i dnevne sobe sa krevetom na razvlačenje, za najviše 5 osoba. Terasa sa sedećom gariturom i ležaljkama je u sastavnom delu apartmana.

    Porodična Superior vila sa terasom – pogled na park, sastoji se od dve sobe (spavaće sobe sa bračnim krevetom i dečije sobe sa 2 kreveta) za najviše 5 osoba, terase sa sedećom garniturom i ležaljkama, kupatilom.

    Vila sa terasom i hidromasažnom kadom – ima pogled na park, bračni krevet, dnevni krevet na razvlačenje, terasu sa sedećom garniturom, ležaljkama, hidromasažnom kadom i kupatilom, za najviše 3 osobe.

    Porodična Superior vila sa terasom i pogledom na more – sastoji se od dve sobe (jedna sa bračnim krevetom i dnevnim krevetom na razvlačenje, druga sa dva odvojena kreveta), terasa sa sedećom garniturom i ležaljkama, kupatilom. Za najviše 5 osoba

    Porodična Premium vila sa bazenom i pogledom na more – sastoji se od dve sobe (spavaće sobe sa bračnim krevetom i dečije sobe sa 2 kreveta) i dnevne sobe, kuhinje, dva kupatila, privatnim bazenom za najviše 6 osoba.

    SADRŽAJI

    Plaža, bazeni i spa

    “Aquamar” vodeni park – sastoji se od 3 bazena sa slatkom vodom (različitih dubina od 30 cm do 120 cm i temperature između 28 i 30 stepeni), 3 adrenalinska tobogana, 3 dečija tobogana, vodenih atrakcija, dok se suncobrani i ležaljke posebno naplaćuju i iznajmljuju.

    Na samo par minuta od resorta nalaze se prelepe i raznovrsne plaže sa mnoštvom privatnih kutaka za odmor i uživanje, sa posebnim aktivnostima u moru i na plaži (posebno se doplaćuju)

    Spa centar “Sun & Spa” – jedinstven wellness program inspirisan okruženjem i prirodom sa opuštajućim masažama aromatičnim mediteranskim biljem, hidromasažnom kadom i drugim zonama za uživanje.

    Sport i zabava

    “V Sport Park” je mesto na kojem ćete pronaći najbolju ponudu sportskih aktivnosti za celu porodicu, uz usluge stručnog vođstva, najbolju sportsku opremu i opremu za plažu. Smešten je u neposrednoj blizini hotela. U sklopu parka nalaze se pet višenamsenskih igrališta, tereni za odbojku na pesku, teniski tereni, kao i rekviziti za stoni tenis, biciklizam, vodene sportove.

    “Stay fit” je poseban program svakodnevnih sportskih aktivnosti prilagođen različitim uzrastima. Program je organizovan od jutra do večeri i obuhvata vodene aktivnosti (razne vežbe u vodi, aqua aerobik, aqua ples), vožnja biciklom, nordijskoo i brzo hodanje, pilates, joga, kao i programi prilagođeni porodicama sa decom.

    “Maro svet” je osmišljen Valamarov koncept za decu od 3-12 godina. Maro donosi vrhunski opremljenje dečije igraonice i profesionalno osmišljen zabavni program za decu. Maro eko igraonica sa igračkama prilagođenima za najmlađe istraživače, “Smart Play” – inovativni prostor za igru sa atrakcijama koje podstiču dečiju kreativnost, dečije igralište – zipline, klackalice, tramboline, tobogane, ljuljaške, hoteli za insekte, interaktivni i edukativni paneli, Eko vrt – vrt sa voćem i povrćem za male botaničare, bioskop na otvorenom pored bazena, kao i razne radionice koje uče najmlađe kako brinuti o prirodi kroz kreativni pristup temama poput recikliranja, odvajanja otpada ili uzgoja biljaka.

    Restorani i barovi

    Oliva restoran – svaki dan nudi drugačije gastronomsko iskustvo, hrana se priprema po principu mediteranske kuhinje uz dosta maslinovog ulja i domaćih proizvoda. Način posluživanja doručka i večere je švedski sto, dok se ručak služi po principu à la carte ponude.

    Poslastičarnica “Sweet and Petite” sa ponudom ukusnih vafla, palačinaka i domaći ručno rađen sladoled i kafa.

    Vitrina Valfresco koja je dostupna tokom celog dana sa ponudom jela iz resorana Oliva.

    Takođe, preporučujemo Vam da pogledate još neke hotele iz Valamarove kolekcije na Hvaru: Hotel Arkada Sunny 2* by Valamar, Hvar Places Hotel by Valamar.

    MAPA

  • NAPOMENE:

    Cena obuhvata

    – U cenu je uključena turistička taksa (nije uključena za sledeće hotele: Valamar Obertauern Hotel, Obertauern [PLACESHOTEL] by Valamar, ex. Marietta Hotel i Kesselspitze Valamar Collection Hotel)
    – U cenu smeštaja je uključeno: posteljina, peškiri, potršnja struje i vode, pribor za kuvanje i jelo, pribor za čišćenje, nedeljno menjanje posteljine kao i završno čišćenje. Boravak dece do 2 godine je uključen u cenu

    Doplate

    – Umanjenje cena za noćenje sa doručkom od cene polupansiona dnevno po osobi iznosi (u hotelima u Rapcu, Poreču, Krku i Rabu): 5€ u 1/1, 10€ u 1/2 (i sobama sa bračnim krevetom), 15€ u 1/3 (ili studijima), 20€ u porodičnim sobama, apartmanim i residence sobama
    – Doplata za dečiji krevetac 5€ dnevno
    – Boravak kućnih ljubimaca je dozvoljen u većini hotela i resorta, cena za kućne ljubimce iznosi 30€ dnevno
    – Parking je uključen u cenu, osim za sledeće hotele: Dubrovnik – President Valamar Collection (doplata 10.75€ dnevno), Valamar Lacroma (8€ dnevno), Valamar Argosy Hotel (8€ dnevno), Valamar Tirene (6.5€ dnevno), Club Dubrovnik Sunny hotel (6.75€ dnevno). Za hotele u Poreču  – Valamar Riviera Hotel  i Isabella Valamar Collection Island Resort (5€ dnevno), hotel Marea Suites (4€ dnevno), hoteli Valamar Parentino, Diamant, Crystal Sunny, Rubin Sunny, Valamar Pinia (3€ dnevno). Makarska – Valamar Meteor (6.5€ dnevno), Dalmacija Places Hotel (6.64€ dnevno)
    – U slučaju ranijeg odlaska, naplaćuje se naknada u iznosu jednog noćenja po smeštajnoj jedinici. Od 30. juna do 1. septembra iznos naknade uključuje sve preostale dane Vašeg boravka. Naknada za rani odlazak nije primenjiva u slučaju bolesti ili više sile
    – U slučaju prebukiranja hotel zadržava pravo preseliti goste u drugi objekat iste ili veće kategorizacije
    – Za rezervacije više od 5 smeštajnih jedinica primenjuju se drugačiji uslovi otkaza i plaćanja
    – Da bismo zadržali skalu vrednosti obostrano dogovorenih akcija, a uzimajući u obzir trenutne okolnosti (pre svega kretanje stopa inflacije) koje bi mogle značajno da poremete tu skalu, možemo korigovati konačnu nominalnu cenu ugovorenu uslugu u slučaju da nakon zaključenja ovog ugovora kumulativni indeks mesečne stope inflacije, koji objavljuje EUROSTAT za Republiku Hrvatsku, u tekućem mesecu premaši nivo od 110,00 u odnosu na septembar 2022. godine, do iznos ovako izračunate stope inflacije.
    Korekcija cene će se vršiti uzimajući u obzir okolnosti konkretnog slučaja i postupajući u skladu sa principom jednake vrednosti ugovornih akata. Ispravku cene možemo izvršiti najkasnije mesec dana pre datuma dolaska, o čemu ćemo obavestiti gosta e-mailom ili na drugi pogodan način. Gost će nas u roku od 8 dana obavestiti da li prihvata novi obračun cene usluga ili odbija ovaj obračun i ovaj Ugovor će se smatrati raskinutim. U ovom drugom slučaju naše obaveze su ograničene na vraćanje eventualno primljenog iznosa cene usluga i primljenog avansa.
    – Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa

    Uslovi za decu

    Posebne pogodnosti za boravak dece važe za decu iznad 2 godine koja su uključena u rezervaciju uz uslov da zadovoljavaju starosne kriterijume objekata i da imaju svoj ležaj.
    – Deca do 2 godine – Besplatno
    – Deca od 2 – 9,99 godina – Poreč – Lanterna Sunny Resort by Valamar
    – Deca od 2 – 11,99 godina – Rabac (Valamar Sanfior Hotel i Casa), Krk (Koralj Sunny Hotel), Rab (Valamar Padova, San Marino Sunny Resort, Suha Punta Apartments)
    – Deca od 2 – 12,99 godina – Rabac (Girandella Family, Girandella V Level Villas), Rab (Valamar Carolina Hotel & Villas), Poreč (Naturist Resort Solaris)
    – Deca od 2 – 13,99 godina – Poreč (Marea Valamar Collection Suites, Diamant Hotel & Residence, Crystal Sunny Hotel, Pinia Hotel, Rubin Sunny Hotel, Parentino Hotel, Isabella Valamar Collection Island Resort, Valamar Riviera Hotel & Residence), Rabac (Allegro Sunny Hotel, Miramar Sunny Hotel), Makarska (Dalmacija [PLACESHOTEL] by Valamar) Hvar (Hvar [PLACESHOTEL] by Valamar; Arkada Sunny Hotel by Valamar)
    – Deca od 2 – 14,99 godina – Hvar (Valamar Amicor Green Resort), Dubrovnik (Valamar Tirena Hotel, Club Dubrovnik Sunny Hotel, Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel)

    Način plaćanja:

    – Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
    – Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
    – Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
    – Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.

    Uslovi otkaza važe prema opštim uslovima putovanja turističke agencije Jungman travel, doo

    – Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Hrvatske,
    – Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
    – Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Turistička agencija ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
    – Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
    – Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)

    – Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći.

    Obaveza potrošača

    – Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
    – Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.

    Obaveza prodavca

    – Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: cacak@jungmantravel.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.

Meni
Najtraženije
Klikni da pozoveš