- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Hotel Rubin 3* je udaljen 100m od plaže i samo desetak minuta prijatne šetnje od starog centra Poreča, što vam omogućava da lako istražite lokalne znamenitosti, uživate u raznim kuhinjama i potpuno se opustite uz more ili bazen. Usluga Sunny Breakfast & Lunch hotelskog restorana nudi Vam koncept otvorenih vrata od ranog jutra do 14 časova za bezbrižno uživanje u doručku i ranom ručku. Nakon opuštanja na terasi bazena, prepustite se popodnevnoj zabavi u Chill & Play zoni.
Hotel raspolaže sa standarnim sobama i porodičnim apartmanima i superior sobama i porodičnim apartmanima. Sve sobe su klimatizovane, poseduju TV, fen za kosu, telefon.
Standardna jednokrevetna soba – ima pogled na park, kupatilo sa kadom, francuski ležaj, za najviše 2 osobe
Superior soba – ima balkon i pogled na park, kupatilo sa kadom, odvojene kreveta, za najviše 2 osobe
Superior soba (morska strana) – ima balkon, kupatilo sa kadom, bračne ili odvojene krevete, za najviše 2 osobe
Superior trokrevetna soba – ima balkon i pogled na park, kupatilo sa kadom, odvojene krevete i sofu na razvlačenje, za najviše 3 osobe
Superior trokrevetna soba (pogled na more) -ima balkon i pogled na more, kupatilo sa kadom, odvojene krevete i sofu na razvlačenje, za najviše 3 osobe
Standarna porodična soba – ima balkon, francuski ležaj i dva odvojena kreveta, kupatilo sa kadom, za najviše 4 osobe
Superior porodični apartman – ima balkon sa pogledom na park, 2 spavaće sobe odvojene vratima, dva kupatila sa kadom, za najviše 4 osobe
Plaža Brulo nalazi se na 100m od hotela i zaštićena je prirodnom hladovinom borova i mediteranskim rastinjem. Plaža je delimično travnata, šljunkovita, popločana i stenovita. Plaža nudi mnoštvo sadržaja i aktivnosti za odmor i rekreaciju, poput najma kajaka, kanua, pedaline, vožnje na “banani” i gliserom. Tereni za odbojku na pesku, mini golf i igrališta za decu su takođe dostupni. Na plaži se nalaze kabine za presvlačenje, tuševi, ležaljke i suncobrani (uz doplatu).
Spoljašnji bazen – punjen je slatkom vodom, dubinje od 60-140cm, sa efektima vodopada i odvojenim bazenom za decu
Gostima hotela Rubin na raspolaganju je kompletan spa centar u obližnjem Valamarovom hotelu Diamant 4*. “Balance mediterranean” je spa centar koji u svom sastavu ima unutrašnji bazen, spa zonu (parna kupatila, grejne klupe, finske, bio i infracrvene saune), “beauty zona”(razne masaže i tretmani lica i tela), fitnes centar, turistička ambulanta i centar fizikalne terapije. Svi sadržaji su dostupni gostima i dodatno se doplaćuju.
U blizini Rubin Sunny hotela by Valamar je sportski centar sa terenima za tenis, mini golf, stoni tenis, odbojku na pesku i sportove na vodi, stazama za trčanje i šetanje, ronilački centar i adrenalinski centar “Jedro”. Takođe, sadržaji hotela Diamant su Vam na raspolaganju poput fitnes centra, sportske dvorane sa terenima za košarku, tenis, fudbal, rukomet, odbojku.
– Restoran Sunny sa svojim uslugama nudi produženi doručak i rani ručak do 14h, kao i svakodnevne tematske večere uz najbolja jela hrvatske i međunarodne kuhinje. Način posluživanja hrane je uglavnom švedski sto uz besplatna bezalkoholna pića tokom obroka. Doručak i rani ručak je tematski buffet koji se sastoji od dalmatinske tradicionalne hrane, pekare, jela koja se pripremaju na licu mesta (omleti, salate, sendviči, burgeri, supe…), zdravog dela (ponuda malo zdravije i laganije hrane, poput raznih žitarica), slatkog dela… Mogućnost ulaska više puta u restoran.
– Vitrina Valfresco s ponudom pića, napitaka, sendviča, salata i deserata u predvorju hotela dostupna je čitav dan (uz doplatu).
– Á la carte restoran “Jedro” na plaži Brulo sa širokom ponudom mediteranskih specijaliteta
Takođe, preporučujemo Vam da pogledate još neke hotele iz Valamarove kolekcije u Poreču: Isabella Valamar Collection island resort 5*, Marea Valamar collection suites 5*, Istra premium camping resort 5*, Valamar Riviera hotel & residence 4*, Valamar Parentino 4*, Valamar Tamaris resort 4*, Valamar Diamant hotel & residence 4*, Crystal sunny hotel 4*, Punto blu premium village 4*, Lanterna sunny resort 2*.
MAPA
NAPOMENE:
– U cenu je uključena turistička taksa (nije uključena za sledeće hotele: Valamar Obertauern Hotel, Obertauern [PLACESHOTEL] by Valamar, ex. Marietta Hotel i Kesselspitze Valamar Collection Hotel)
– U cenu smeštaja je uključeno: posteljina, peškiri, potršnja struje i vode, pribor za kuvanje i jelo, pribor za čišćenje, nedeljno menjanje posteljine kao i završno čišćenje. Boravak dece do 2 godine je uključen u cenu
– Umanjenje cena za noćenje sa doručkom od cene polupansiona dnevno po osobi iznosi (u hotelima u Rapcu, Poreču, Krku i Rabu): 5€ u 1/1, 10€ u 1/2 (i sobama sa bračnim krevetom), 15€ u 1/3 (ili studijima), 20€ u porodičnim sobama, apartmanim i residence sobama
– Doplata za dečiji krevetac 5€ dnevno
– Boravak kućnih ljubimaca je dozvoljen u većini hotela i resorta, cena za kućne ljubimce iznosi 30€ dnevno
– Parking je uključen u cenu, osim za sledeće hotele: Dubrovnik – President Valamar Collection (doplata 10.75€ dnevno), Valamar Lacroma (8€ dnevno), Valamar Argosy Hotel (8€ dnevno), Valamar Tirene (6.5€ dnevno), Club Dubrovnik Sunny hotel (6.75€ dnevno). Za hotele u Poreču – Valamar Riviera Hotel i Isabella Valamar Collection Island Resort (5€ dnevno), hotel Marea Suites (4€ dnevno), hoteli Valamar Parentino, Diamant, Crystal Sunny, Rubin Sunny, Valamar Pinia (3€ dnevno). Makarska – Valamar Meteor (6.5€ dnevno), Dalmacija Places Hotel (6.64€ dnevno)
– U slučaju ranijeg odlaska, naplaćuje se naknada u iznosu jednog noćenja po smeštajnoj jedinici. Od 30. juna do 1. septembra iznos naknade uključuje sve preostale dane Vašeg boravka. Naknada za rani odlazak nije primenjiva u slučaju bolesti ili više sile
– U slučaju prebukiranja hotel zadržava pravo preseliti goste u drugi objekat iste ili veće kategorizacije
– Za rezervacije više od 5 smeštajnih jedinica primenjuju se drugačiji uslovi otkaza i plaćanja
– Da bismo zadržali skalu vrednosti obostrano dogovorenih akcija, a uzimajući u obzir trenutne okolnosti (pre svega kretanje stopa inflacije) koje bi mogle značajno da poremete tu skalu, možemo korigovati konačnu nominalnu cenu ugovorenu uslugu u slučaju da nakon zaključenja ovog ugovora kumulativni indeks mesečne stope inflacije, koji objavljuje EUROSTAT za Republiku Hrvatsku, u tekućem mesecu premaši nivo od 110,00 u odnosu na septembar 2022. godine, do iznos ovako izračunate stope inflacije.
Korekcija cene će se vršiti uzimajući u obzir okolnosti konkretnog slučaja i postupajući u skladu sa principom jednake vrednosti ugovornih akata. Ispravku cene možemo izvršiti najkasnije mesec dana pre datuma dolaska, o čemu ćemo obavestiti gosta e-mailom ili na drugi pogodan način. Gost će nas u roku od 8 dana obavestiti da li prihvata novi obračun cene usluga ili odbija ovaj obračun i ovaj Ugovor će se smatrati raskinutim. U ovom drugom slučaju naše obaveze su ograničene na vraćanje eventualno primljenog iznosa cene usluga i primljenog avansa.
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
Posebne pogodnosti za boravak dece važe za decu iznad 2 godine koja su uključena u rezervaciju uz uslov da zadovoljavaju starosne kriterijume objekata i da imaju svoj ležaj.
– Deca do 2 godine – Besplatno
– od 2 – 9,99 godina – Poreč – Lanterna Sunny Resort by Valamar
– od 2 – 11,99 godina – Rabac (Valamar Sanfior Hotel i Casa), Krk (Koralj Sunny Hotel), Rab (Valamar Padova, San Marino Sunny Resort, Suha Punta Apartments)
– od 2 – 12,99 godina – Rabac (Girandella Family, Girandella V Level Villas), Rab (Valamar Carolina Hotel & Villas), Poreč (Naturist Resort Solaris)
– od 2 – 13,99 godina – Poreč (Marea Valamar Collection Suites, Diamant Hotel & Residence, Crystal Sunny Hotel, Pinia Hotel, Rubin Sunny Hotel, Parentino Hotel, Isabella Valamar Collection Island Resort, Valamar Riviera Hotel & Residence), Rabac (Allegro Sunny Hotel, Miramar Sunny Hotel), Makarska (Dalmacija [PLACESHOTEL] by Valamar) Hvar (Hvar [PLACESHOTEL] by Valamar; Arkada Sunny Hotel by Valamar)
– od 2 – 14,99 godina – Hvar (Valamar Amicor Green Resort), Dubrovnik (Valamar Tirena Hotel, Club Dubrovnik Sunny Hotel, Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel)
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
– Prijavljivanje gostiju na recepciji hotela je u 14:00, odjavljivanje do 10:00h
– Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Hrvatske,
– Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Turistička agencija ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
– Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
– Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći.
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
– Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.