- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
PROGRAM PUTOVANJA SPA VIKEND U DUBROVNIKU:
Polazak sa Novog Beograda (kod Skejt parka na Ušću) u 21:30 h (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Polazak iz Čačka (vreme i mesto biće poznato najkasnije dan pred putovanje). Noćna vožnja kroz Srbiju, preko Bosne i Hercegovine sa kraćim usputnim zadržavanjima radi odmora.
Dolazak u *Trebinje. Obilazak grada. Slobodno vreme. Nastavak vožnje prema Dubrovniku. *Razgledanje Dubrovnika sa lokalnim vodičem. Nakon obilaska slobodno vreme za posetu dubrovačkom zimskom festivalu tzv. adventu. U toku zimskog festivala svakodnevno se organizuje bogat kulturni i zabavni program za sve uzraste na različitim lokacijama u gradu, a grad je već svečano okićen i nestrpljivo čeka dolazak sledeće nove godine. U popodnevnim časovima okupljanje i smeštaj u hotel Sheraton Dubrovnik Riviera u opštini Dubrovačka župa. Slobodno vreme. Noćenje.
Doručak. Slobodno vreme za uživanje u spa zoni hotela i individualne aktivnosti. Popodnevni fakultativni izlet do *Cavtata – malo primorsko mesto i veoma popularno letovalište sa prelepom prirodom u okolini. Razgledanje grada i nakon toga slobodno vreme. Povratak u hotel. Noćenje.
Doručak. Napuštanje hotela. Polazak ka Višegradu. Obilazak Višegrada i Andrićgrada. U popodnevnim satima polazak ka Čačku i Beogradu. Dnevna vožnja! Povratak na mesto polaska u kasnim večernjim/ponoćnim satima. Kraj programa.
-Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate-
Način plaćanja:
– Gotovinsko plaćanje: 30 % prilikom rezervacije ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja;
– Odloženo plaćanje na rate: 40 % prilikom rezervacije, ostatak ( 60% ) na 3 jednake mesečne rate čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu;
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina;
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman travel.
– Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja;
– Obilazak Trebinja, Dubrovnika i Višegrada prema programu,
– 2 noćenja sa doručkom u hotelu Sheraton 5* sa uključenim korišćenjem spa centra sa unutrašnjim i spoljašnjim bazenom, saunom i teretanom,
– Usluge vodiča u svakom autobusu,
– Uslugu lokalnog vodiča u Dubrovniku,
– Troškove organizacije putovanja.
Fakultativne izlete:
– Izlet u Cavtat – 20€,
– Doplata za jednokrevetnu sobu – isključivo na upit – 90€,
– Doplate: za polazak iz Novog Sada 30€ (bez ograničenja u broju putnika), iz Kragujevca/Vrnjačke Banje/Trstenika 1500 RSD, iz Valjeva 1 500 RSD (minimalan broj za realizaciju transfera 4 putnika),
– Međunarodno zdravstveno osiguranje,
– Individualne troškove putnika.
NAPOMENA: *Sve cene fakultativnih izleta u programu Spa vikend u Dubrovniku podložne su promeni. Trenutno stanje na tržištu, uslovljeno velikim poskupljenjima i inflacijom u svetu, ne dozvoljava da agencija garantuje cene fakultativnih izleta u trenutku potpisivanja Ugovora o putovanju.
Možete pročitati o Dubrovniku u priči na našem blogu.
Preuzmite program putovanja u PDF / WORD formatu
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta. – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. – U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
– Raspored sedenja u autobusu je po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće.
– Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupiili povratku u Srbiju,
– Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti).
– Svi putnici, po prihvatanju programa, obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
– Smeštajni objekti u programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Hrvatske.
– Putnik je dužan da agenciju, za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovanja Spa vikend u Dubrovniku nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći.
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
– Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: cacak@jungmantravel.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000061928) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs