- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Valamar Diamant Hotel & Residence 4*, koji se nalazi u hladu borove šume na samo desetak minuta od istorijskog centra Poreča. Hotel je čuven po svojoj sportskoj i SPA zoni. „Show cooking“ restoran, izbor od nekoliko bazena i plaža i jedinstveni Wellness centar programirani su da vam pruže najbolji doživljaj Poreča. Na samo nekoliko minuta hoda od živopisnog starog grada, Valamar Diamant Hotel & Residence je odličan izbor za odmor okružen mirisnim borovima. Probudite se uz doručak na bazi švedskog stola, provedite dan na plaži, ili u SPA centru i u zatvorenom bazenu.
PROGRAM PUTOVANJA POREČ I TRST SPA VIKEND 4* DAN PRIMIRJA:
Polazak iz Čačka u 03:30. Sa Novog Beograda (Kod skejt parka, preko puta TC Ušće) u 06:00 h (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska).Vožnja kroz Srbiju, preko Hrvatske sa kraćim usputnim zadržavanjima radi odmora. Dolazak u Istru ne bi bio potpun bez posete i probe maslinovog ulja. Istra u poslednjih 15 godina i zvanično daje najbolja maslinova ulja na svetu. Vi ćete imati prilike da probate ulja koja su dobijala zlatne medalje na najprestižnijim svetskim takmičenjima u Londonu i Tokiju. Osim ulja, probaćemo i nezaobilazne ukuse Istre – Teranino, liker od vina i Bisku, rakiju neponovljivog ukusa, koju vole pripadnici oba pola. Nastavak puta prema Poreču. Smeštaj u Valamar Diamant Hotel & Residence 4*. Odmor u sobama. Fakultativna šetnja sa lokalnim vodičem: stari Poreč, uz obilazak grada i ulazak u baziliku Svetog Eufrazija. Grad i danas ima raspored ulica iz doba Rimskog carstva. Decumanus i Cardo Maximus su glavne arterije grada, u kome se nalazi spektakularna Bazilika Svetog Eufrazija, sa još spektakularnijim mozaicima starim 1500 godina. Slobodno vreme. Povratak u hotel. Večera. Noćenje.
Doručak. Polazak na fakultativni izlet do Trsta. Šetnja sa lokalnim vodičem i slobodno vreme.. U povratku ćemo posetiti jedinstvenu izložbu – Traktor story, koja istoriju Istre predstavlja iz ugla onoga što je Istra bila kroz vekove, plodna zemlja koju su ljudi obrađivali zbog njenih neverovatnih plodova. Na izložbi ćemo, između ostalog, videti i prvi jugoslovenski traktor proizveden u Industriji motora Rakovica. Povratak u hotel. Slobodno vreme za uživanje u programu za Martinje koji nudi grad Poreč ili korišćenje SPA centra. Večera. Noćenje.
Doručak. Polazak u najbajkovitije vinsko mesto u Istri – Vižinadu. Sa Vižinade se pruža jedan od najljepših pogleda u Istri. Na samom ulazu, sa brda Svetog Tome, pruža se prelep pogled na vinograde koji rastu na crveno-beloj zemlji, pitoma šumovita brda puna voća, na kojima se ponose Motovun, Završje i brojni kameni gradovi, prošarana zelena polja cvećem, bogata dolina reke Mirne i iznad svega široka nebeska kapa, pružajući posmatraču osećaj potpune slobode. Šetnja Vižinadom uz lokalnog vodiča. Obilazak vinarije i degustacija vina uz zakusku. Vižinada jedno je od najvinorodnijih područja u Hrvatskoj, sa više od milion zasađenih čokota, a njeni vinari godinama osvajaju brojne medalje i priznanja za svoja vina. Uz malvaziju, najvažniju belu sortu Istre, tipična crna sorta ovog područja je teran. Povratak u hotel. Slobodno vreme za korišćenje SPA centra. Večera. Noćenje.
Doručak. Polazak ka Opatiji. Ovaj “najmondenskiji” gradić jadranskog primorja ime je dobio po manastiru – opatiji Svetog Jakova koja se prvi put pominje 1449 godine. Početak turizma vezuje se za Iginija Scarpu, koji je u čast svoje supruge, vilu i vrt koje je podigao u blizini samostana, nazvao Anđolina. Petnaestak godina kasnije, carica Marija Ana, supruga bivšeg cara Ferdinanda I, boravi u vili Anđolinna gotovo tri meseca. Za caricom dolaze plemstvo i bogati, i tako sve počinje… Tokom ovog putovanja zadržaćemo se u Opatiji najmanje 4 sata kako biste mogli da kvalitetno upoznate prestonicu Hrvatskog turizma. Polazak ka Srbiji oko 15h . Dolazak u Srbiju u kasnim večernjim časovima. Kraj programa.
-Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.-
Način plaćanja:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
– Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja,
– Usluge vodiča/pratioca grupe u svakom autobusu,
– Smeštaj u hotelu Valamar Diamant Hotel & Residence 4* na bazi 3 polupansiona (doručak i večera, švedski sto),
– Piće dobrodošlice u hotelu,
– Sokovi i voda iz šankomata tokom večere,
– Korišćenje zatvorenog bazena tokom čitave dužine boravka,
– Korišćenje Spa zone(nekoliko vrsta sauna, hladni bazen, jacuzzi…) tokom drugog i trećeg dana boravka,
– Obilazak jedne od najbojih uljara na svetu,
– Degustaciju vrhunskih maslinovih ulja, kao i biske i teranina,
– Obilazak Vižinade,
– Degustaciju istarskih vina u Vižinadi,
– Posetu Opatiji,
– Troškove organizacije putovanja.
Fakultativne izlete:
– Izlet u Trst uz obilazak sa lokalnim vodičem i posetu jedinstvenoj izložbi Traktor Story – 35€
– Obilazak Poreča sa lokalnim vodičem i ulaznicama za baziliku Svetog Eufrazija – 20€
– Međunarodno zdravstveno putno osiguranje (izdaje se u agenciji)
– Doplata za jednokrevetnu sobu – isključivo na upit – 70€
– Doplata za transfer iz Kragujevca, Užica, Trstenika i Vrnjačke Banje 1500 RSD, iz Požege 1000 RSD (minimalan broj za realizaciju transfera je 4); iz Valjeva 1 500 RSD (minimalan broj za relaizaciju 2 putnika), za polaske Novog Sada 30€ (bez ograničenja u broju putnika),
– Individualne troškove putnika.
NAPOMENA: *Sve cene fakultativnih izleta u programu Poreč i Trst spa vikend 4* Dan primirjaa podložne su promeni. Trenutno stanje na tržištu, uslovljeno velikim poskupljenjima i inflacijom u svetu, ne dozvoljava da agencija garantuje cene fakultativnih izleta u trenutku potpisivanja Ugovora o putovanju.
Svaki hotel iz ove ponude ima restoran, a svaka soba ima tuš/WC. Sobe su standardne, dvokrevetne (1/2) i dvokrevetne sa pomoćnim ležajem (1/2+1). Doručak je kontinentalni. Potpisivanjem Ugovora o putovanju putnik prihvata svaki hotel odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog u programu putovanja. Smeštaj je u nekom od navedenih hotela do popune kapaciteta, ili sličnom:
U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata. Organizator ne može uticati na spratnost smeštaja i poziciju sobe. Raspodela soba se vrši na recepciji hotela . Organizator će proslediti želje i zahteve putnika hotelu ali nije u mogućnosti da garantuje za iste. Hoteli pružaju uslugu doručka na bazi švedskog stola. Kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak. Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja.
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta. – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 50. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. – U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
– Raspored sedenja u autobusu je po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti).
– Svi putnici, po prihvatanju programa, obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
– Smeštajni objekti u programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Hrvatske
– Putnik je dužan da agenciju, za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Poreč i Trst spa vikend Dan primirja, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći.
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
– Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000061928) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs