- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Smeštena uz slikovitu jadransku obalu, Opatija se pojavljuje kao primorski dragulj u regiji Kvarner, poznata kao prva turistička destinacija u Hrvatskoj. Ovaj šarmantni grad je vekovima privlačio posetioce, pretvarajući se iz čudnog ribarskog sela u luksuznu turističku destinaciju. Među svojim brojnim atrakcijama, Vila Anđolina se ističe kao luksuzno utočište, nudeći posetiocima jedan od najlepših vrtova jadrana, i priču o velikoj ljubavi. Simbol Opatije su kamelije i skulptura “Devojka sa galebom” koja simbolizuje harmoničan odnos zemlje i njenog kulturnog nasleđa. Amerikanski vrtovi koji su nedavno ponovo ugledali svetlost dana daće vam najlepši pogled na Kvarnerski zaliv. Opatija je posebno interesantna tokom adventskih dana…
PROGRAM PUTOVANJA ADVENT U OPATIJI:
Polazak iz Čačka oko 19:00h sa dogovorenog mesta. Polazak sa Novog Beograda (kod Skejt parka, pored Brankovog mosta, preko puta TC Ušće) oko 21:00 h (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Noćna vožnja kroz Srbiju i Hrvatsku sa kraćim usputnim zadržavanjima radi odmora.
Dolazak u Opatiju u jutarnjim časovima i razledanje centra grada u pratnji lokalnog vodiča – Vila i park Anđolina, Devojka sa Galebom, Šetalište Lungomare, plaza Slatina, hotel Kvarner, Opatija svetog Jakova… Slobodno vreme. Smeštaj u hotel oko 14h. Nakon toga, slobodno vreme za individualan obilazak grada i odlazak na Božićni market. Noćenje.
Doručak. Odjava iz hotela. Slobodno vreme ili prepoodnevni fakultativni izlet do neverovatno impozantnog i lepog grada Labina i fantastičnog vidikovca u Plominu, uz kafu. Svojim poreklom iz rimskog doba, Labin je evoluirao kroz vekove promena, obeleženih značajnim istorijskim događajima i kulturnim uticajima koji su ostavili neizbrisiv trag na grad. Arhitektura Labina služi kao svedočanstvo njegove prošlosti. Pozicija grada na brdu, visoko iznad okoline, ostavlja posetioca bez daha, i onog ko ga gleda odozdo, i onog koji sa Labinskog starog grada ima predele čitavog brdovitog mora, koje kao iz bajke talasa čarobnu Istarsku zemlju… Zante li da je u Labinu izbila prva antifšistička pobuna u svetu, mnogo pre Drugog svetskog rata?
Povratak u Opatiju i još malo uživanja u Adventu. Oko 16h, polazak do obližnje Rijeke, i panoramsko razgledanje grada sa rive – Crkva gospe Lurdske, Luka, Narodno katalište Ivalna Zajca, zgrada Jadrolinije, Srpska pravoslavna crkva. Kratka pauza u Rijeci za slikanje i šetnju Korzoom. Nastavak puta ka Beogradu kako bismo u Srbiju stigli u neko pristojno vreme za odmor (oko ponoći u Beograd, oko 02:00 u Čačak).* Vreme dolaska u Srbiju zavisi od zadržavanja na granici i uslova na putu. Kraj programa!
-Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti prema srednjem kursu NBS na dan uplate-
Način plaćanja:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
– Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja;
– Obilazak Opatije sa lokalnim vodičem,
– Pauza u Rijeci
– 1 noćenje sa doručkom u 1/2 sobama u hotelu Bristol 4* u centru grada
– Usluge vodiča u autobusu,
– Troškove organizacije putovanja.
– Fakultativni izlet u čarobni Labin – 20€ (prevoz, lokalni vodič, razgledanje grada, slobodno vreme, kafa ili čaj u restoranu Panorama na vidikovcu)
– Međunarodno zdravstveno putno osiguranje (izdaje se u agenciji)
– Doplata za jednokrevetnu sobu – isključivo na upit;
– Doplate: za polazak iz Novog Sada 30€ (bez ograničenja u broju putnika), iz Kragujevca/Vrnjačke Banje/Trstenika i Užica 1500 RSD, Požege 1 000 RSD i Valjeva 1 500 RSD (minimum za realizaciju 4 putnika)
– Individualne troškove putnika.
NAPOMENA: *Sve cene fakultativnih izleta u programu Advent u Opatiji podložne su promeni. Trenutno stanje na tržištu, uslovljeno velikim poskupljenjima i inflacijom u svetu, ne dozvoljava da agencija garantuje cene fakultativnih izleta u trenutku potpisivanja Ugovora o putovanju.
HOTEL BRISTOL 4* je bivši carski hotel koji se nalazi u centru Opatije. Izgrađen 1906. godine u karakterističnom stilu iz habzburškog doba, hotel se odlično uklapa u atraktivan gradski pejzaž najstarijeg turističkog naselja na Jadranu. More, mediteranska klima i okolne planine učinile su Opatiju i Kvarnerski zaljev popularnom turističkom destinacijom od samog početka – i leti i zimi.
Potpisivanjem Ugovora o putovanju putnik prihvata svaki smeštaj odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog u programu putovanja. Smeštaj je u nekom od navedenih hotela/apartmana do popune kapaciteta, ili sličnom.
U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata. Organizator ne može uticati na spratnost smeštaja i poziciju sobe. Raspodela soba se vrši na recepciji hotela . Organizator će proslediti želje i zahteve putnika hotelu ali nije u mogućnosti da garantuje za iste. Hoteli pružaju uslugu doručka na bazi švedskog stola. Kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak. Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja.
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta. – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. – U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
– Raspored sedenja u autobusu je po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti).
– Svi putnici, po prihvatanju programa, obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
– Smeštajni objekti u programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Hrvatske
– Putnik je dužan da agenciju, za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Advent u Opatiji, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA ADVENT U OPATIJI. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
– Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000061928) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs
Napomena: Sajt je informativnog karaktera. Iako nastojimo da ga redovno ažuriramo, postoji mogućnost različitih informacija od trenutno važećih.
Molimo Vas da sve informacije proverite direktno u agenciji putem telefona, e-mail-a ili lično. Jungman Travel © 2021