Trajanje: 27 - 29. decembar 2024. 3 dana / 1 noćenje
Lokacija: Opatija, Hrvatska
Cena: FIRST MINUTE CENA 129€
Rezerviši
  • ADVENT U OPATIJI

    Uz obilazak OPATIJE, odlazak u Rijeku i fakultativni izlet u LABIN

    Hotel u samom centru grada!

    27 – 29.12.2024.

    3 dana / 1 noćenja, autobusom, DNEVNA VOŽNJA U POVRATKU!

    Polazak iz Beograda i Čačka bez doplate
    Polazak iz Novog Sada, Kragujevca, Trstenika, Vrnjačke Banje, Valjeva, Užica i Požege uz doplatu

    Smeštena uz slikovitu jadransku obalu, Opatija se pojavljuje kao primorski dragulj u regiji Kvarner, poznata kao prva turistička destinacija u Hrvatskoj. Ovaj šarmantni grad je vekovima privlačio posetioce, pretvarajući se iz čudnog ribarskog sela u luksuznu turističku destinaciju. Među svojim brojnim atrakcijama, Vila Anđolina se ističe kao luksuzno utočište, nudeći posetiocima jedan od najlepših vrtova jadrana, i priču o velikoj ljubavi. Simbol Opatije su kamelije i skulptura “Devojka sa galebom” koja simbolizuje harmoničan odnos zemlje i njenog kulturnog nasleđa. Amerikanski vrtovi koji su nedavno ponovo ugledali svetlost dana daće vam najlepši pogled na Kvarnerski zaliv. Opatija je posebno interesantna tokom adventskih dana…

    PROGRAM PUTOVANJA ADVENT U OPATIJI:

    1. DAN: Beograd – Opatija (program putovanja Advent u Opatiji)

    Polazak iz Čačka oko 19:00h sa dogovorenog mesta. Polazak sa Novog Beograda (kod Skejt parka, pored Brankovog mosta, preko puta TC Ušće) oko 21:00 h (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Noćna vožnja kroz Srbiju i Hrvatsku sa kraćim usputnim zadržavanjima radi odmora.

    2. DAN: Opatija (program putovanja Advent u Opatiji)

    Dolazak u Opatiju u jutarnjim časovima i razledanje centra grada u pratnji lokalnog vodiča – Vila i park Anđolina, Devojka sa Galebom, Šetalište Lungomare, plaza Slatina, hotel Kvarner, Opatija svetog Jakova… Slobodno vreme. Smeštaj u hotel oko 14h. Nakon toga, slobodno vreme za individualan obilazak grada i odlazak na Božićni market. Noćenje.

    3. DAN: Opatija – Labin (fakultativno) – Rijeka – Beograd – Čačak (program putovanja Advent u Opatiji)

    Doručak. Odjava iz hotela. Slobodno vreme ili prepoodnevni fakultativni izlet do neverovatno impozantnog i lepog grada Labina i fantastičnog vidikovca u Plominu, uz kafu. Svojim poreklom iz rimskog doba, Labin je evoluirao kroz vekove promena, obeleženih značajnim istorijskim događajima i kulturnim uticajima koji su ostavili neizbrisiv trag na grad. Arhitektura Labina služi kao svedočanstvo njegove prošlosti. Pozicija grada na brdu, visoko iznad okoline, ostavlja posetioca bez daha, i onog ko ga gleda odozdo, i onog koji sa Labinskog starog grada ima predele čitavog brdovitog mora, koje kao iz bajke talasa čarobnu Istarsku zemlju… Zante li da je u Labinu izbila prva antifšistička pobuna u svetu, mnogo pre Drugog svetskog rata?

    Povratak u Opatiju i još malo uživanja u Adventu. Oko 16h, polazak do obližnje Rijeke, i panoramsko razgledanje grada sa rive – Crkva  gospe Lurdske, Luka, Narodno katalište Ivalna Zajca, zgrada Jadrolinije, Srpska pravoslavna crkva. Kratka pauza u Rijeci za slikanje i šetnju Korzoom. Nastavak puta ka Beogradu kako bismo u Srbiju stigli u neko pristojno vreme za odmor (oko ponoći u Beograd, oko 02:00 u Čačak).* Vreme dolaska u Srbiju zavisi od zadržavanja na granici i uslova na putu. Kraj programa!

    ADVENT U OPATIJI

    FIRST MINUTE CENA ARANŽMANA 129€

    -Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti prema srednjem kursu NBS na dan uplate-

    Način plaćanja:
    – Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre početka putovanja,
    – Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
    – Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
    – Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.

    Aranžman Advent u Opatiji obuhvata:

    – Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja;
    – Obilazak Opatije sa lokalnim vodičem,
    – Pauza u Rijeci
    – 1 noćenje sa doručkom u 1/2 sobama u hotelu Bristol 4* u centru grada
    – Usluge vodiča u autobusu,
    – Troškove organizacije putovanja.

    Aranžman Advent u Opatiji ne obuhvata:

    – Fakultativni izlet u čarobni Labin – 20€ (prevoz, lokalni vodič, razgledanje grada, slobodno vreme, kafa ili čaj u restoranu Panorama na vidikovcu)
    – Međunarodno zdravstveno putno osiguranje (izdaje se u agenciji)
    – Doplata za jednokrevetnu sobu – isključivo na upit;
    – Doplate: za polazak iz Novog Sada 30€ (bez ograničenja u broju putnika), iz Kragujevca/Vrnjačke Banje/Trstenika i Užica 1500 RSD, Požege 1 000 RSD i Valjeva 1 500 RSD (minimum za realizaciju 4 putnika)
    – Individualne troškove putnika.

    NAPOMENA: *Sve cene fakultativnih izleta u programu Advent u Opatiji podložne su promeni. Trenutno stanje na tržištu, uslovljeno velikim poskupljenjima i inflacijom u svetu, ne dozvoljava da agencija garantuje cene fakultativnih izleta u trenutku potpisivanja Ugovora o putovanju.

  • Advent u Opatiji

    Preuzmite program putovanja Advent u Opatiji u WORD/PDF

    Opis i lokacija hotela:

    HOTEL BRISTOL 4*   je bivši carski hotel koji se nalazi u centru Opatije. Izgrađen 1906. godine u karakterističnom stilu iz habzburškog doba, hotel se odlično uklapa u atraktivan gradski pejzaž najstarijeg turističkog naselja na Jadranu. More, mediteranska klima i okolne planine učinile su Opatiju i Kvarnerski zaljev popularnom turističkom destinacijom od samog početka – i leti i zimi.

    Potpisivanjem Ugovora o putovanju putnik prihvata svaki smeštaj odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog u programu putovanja. Smeštaj je  u nekom od navedenih hotela/apartmana do popune kapaciteta, ili sličnom.

    Napomene u vezi smeštaja:

    U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata. Organizator ne može uticati na spratnost smeštaja i poziciju sobe. Raspodela soba se vrši na recepciji hotela . Organizator će proslediti želje i zahteve putnika hotelu ali nije u mogućnosti da garantuje za iste. Hoteli pružaju uslugu  doručka na bazi švedskog stola. Kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak. Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja.

    Napomene:
    Rok za prijavu i raspored sedenja

    – Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta. – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. – U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
    – Raspored sedenja u autobusu je po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,

    Uslovi izmene progama Advent u Opatiji

    – Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
    – Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti).

    – Svi putnici, po prihvatanju programa, obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije

    Smeštaj

    – Smeštajni objekti u programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Hrvatske
    – Putnik je dužan da agenciju, za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,

    Cene

    – U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
    – Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)

    – Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Advent u Opatiji, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA ADVENT U OPATIJI. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.

    Obaveza potrošača

    – Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.

    – Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.

    Obaveza prodavca

    – Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.

    Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
    Uz ovaj program važi cenovnik br.1 od 19.11.2024.

    Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000061928) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs

Meni
Najtraženije
Klikni da pozoveš