SVE CENE SU IZRAŽENE ZA UKUPNU VREDNOST ODABRANOG ARANŽMANA ITALIJA LETOVANJE – UKLJUČUJU SVE USLUGE I OSOBE KOJE SU NAVEDENE U PRETRAZI (CENA PO SOBI – a NE po osobi) + PREVOZ, UKOLIKO JE ODABRAN

DOPLATE

Doplata za navedene transfere dodaje se na cenu autobuskog prevoza iz Beograda.

  • Italija je zemlja koja se nalazi na jugu Evrope, prepoznatljiva po svom obliku čizme, veoma bogatom kulturno-istorijskom nasleđu, kao i po svojim prirodnim lepotama i prelepim obalama duž Sredozemnog mora. Sastoji se od 20 regija, od kojih su na jadranskoj obali među turistima popularne Emilija-Romanja i Veneto.

    DESTINACIJE ITALIJA LETOVANJE 2025

    lido-di-jesolo-plaža-italija-letoLido di Jesolo je popularno letovalište koje se nalazi u blizini Venecije, u regiji Veneto. Poznat je po svojim dugim, peščanim plažama i mnogim sadržajima koji ga čine idealnim odredištem za turiste svih uzrasta. Obala je duga čak 15 km i plaže su veoma dobro uređene. Lido di Jesolo ima živahnu trgovinsku ulicu poznatu kao Via Bafile, koja je jedna od najdužih pešačkih ulica u Evropi. U njoj se nalaze brojne prodavnice, butici, suvenirnice i restorani, gde turisti mogu uživati u italijanskoj hrani i kupovini. Mnogi restorani nude svetski poznate italijanske specijalitete, uključujući picu, pastu i morsku hranu.

    rimini-plaža-italija-leto-2025Rimini je najpoznatije letovalište u Emiliji-Romanji i jedno od najpoznatijih na italijanskoj jadranskoj obali. Poznato je po svojim dugim peščanim plažama, turističkim sadržajima i brojnim barovima i restoranima. Rimini je popularan među porodicama, mladima i ljubiteljima noćnog života, jer nudi raznovrsne opcije za zabavu, od plažnih barova do diskoteka. Rimini je i grad sa bogatom istorijom, što se može videti kroz brojne istorijske spomenike. Neki od najpoznatijih su: Ponte di Tiberio (Tiberijev most) – rimski most iz I veka koji je i danas u upotrebi, povezuje staro gradsko jezgro sa novim delovima grada; Arco d’Augusto (trijumfalna kapija) – spomenik posvećen rimskom caru Avgustu; Tempio Malatestiano – prelepa crkva koju je projektovao Leonardo da Vinči i koja sadrži dela značajnih umetnika.

    Najveći broj zabavnih sadržaja nalazi se u oblasti Marina Centro.

    Viserba je mirniji deo Riminija, smešten severno od centra grada i savršen je za turiste koji žele miran odmor, ali i da budu u blizini glavnih atrakcija Riminija. Plaže u Viserbi su šire i sa manje gužve nego u centralnom delu Riminija, što je čini atraktivnom za porodice i parove.

    Rivabella je još jedan mirniji deo Riminija, smešten severno od centra. Ovaj mali grad je poznat po vrlo mirnim plažama i porodičnom okruženju. Rivabella ima i mnogo malih kafića i restorana, idealnih za uživanje u lokalnim jelima i pićima.

    Italija letovanje 2025 – Idemo?

    most-u-riminiju-italija-leto-2025grad-rimini-italija-leto-2025

  • PROGRAM PUTOVANJA AUTOBUSOM:

    1. DAN: BEOGRAD – RIMINI/ LIDO DI JESOLO

    Polazak iz Beograda sa dogovorenog mesta (tačno vreme i mesto biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Noćna vožnja kroz Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Italiju sa kraćim usputnim zadržavanjima radi odmora i graničnih formalnosti.

    2. DAN: RIMINI/LIDO DI JESOLO
    Dolazak na izabranu destinaciju i smeštaj u izabranom hotelu na bazi uplaćenih usluga.

    3. – 8. DAN: RIMINI/LIDO DI JESOLO
    Boravak na izabranoj destinaciji.

    9. DAN: RIMINI/ LIDO DI JESOLO – BEOGRAD
    Slobodno vreme do polaska autobusa za Srbiju. Polazak za Srbiju. Noćna vožnja kroz Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Italiju sa kraćim usputnim zadržavanjima radi odmora i graničnih formalnosti.

    10. DAN: BEOGRAD
    Nastavak puta za Beograd. Dolazak na mesto polaska. Kraj programa.

  • NAČIN PLAĆANJA:
    – Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre početka putovanja,
    – Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3-5 jednakih mesečnih rata, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
    – Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
    – Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.

    * Uslovi plaćanja se primenjuju za većinu hotela, ukoliko hotel ne odredi drugačije.

  • ARANŽMAN OBUHVATA:
    – Smeštaj na bazi uplaćenih usluga u izabranom smeštajnom objektu
    – Korišćenje hotelskih sadržaja prema opisu
    – Troškove organizacije putovanja
    – Vanlinijski autobuski prevoz na relaciji prema programu (ukoliko je izabrana opcija autobuskog prevoza)
    ARANŽMAN NE OBUHVATA:
    – Doplate za polazak iz gradova koji se ne nalazi na liniji autoputa
    – Fakultativne izlete
    – Individualne troškove putnika
    – Boravišnu taksu – boravišna taksa se plaća na licu mesta smeštajnom objektu
    – Ostale nepomenute usluge i troškove
    – Troškove sopstvenog prevoza (ukoliko je izabrana opcija sopstvenog prevoza)
    NAPOMENE:
    * Putnicima koji rezervišu hotel u mestima Viserba, Viserbella, Riccione ne možemo obezbediti prevoz do hotela jer autobus dotle ne može da ide.
    – Jednokrevetne sobe su na upit!
    – Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
    – Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
    – Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
    – Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Italije i standardi kategorizacije se mogu razlikovati od kategorizacije u Srbiji,
    – U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
    – Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
    – Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
    – Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
    – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 50. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
    – Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je uskladjena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza – “tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu,
    – Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
    – Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
    – Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
    Uz program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
    Cenovnik br 1. od 01.04.2025.

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača) Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA
    VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.

    Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000061928) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs

Meni
Najtraženije
Klikni da pozoveš