SVE CENE SU IZRAŽENE ZA UKUPNU VREDNOST ODABRANOG ARANŽMANA BUGARSKA LETOVANJE – UKLJUČUJU SVE USLUGE I OSOBE KOJE SU NAVEDENE U PRETRAZI (CENA PO SOBI – a NE po osobi) + PREVOZ, UKOLIKO JE ODABRAN
DOPLATE
Doplata za transfer iz Čačka i Kraljeva iznosi 30€ po osobi, iz Kruševca 18€ po osobi, Kragujevca 20€ (minimum za realizaciju transfera je 4 putnika). Doplata za navedene transfere dodaje se na cenu autobuskog prevoza iz Beograda.
-
Bugarska je prelepa zemlja koja se nalazi u jugoistočnoj Evropi, sa bogatom istorijom i kulturom. To je destinacija koja nudi ponešto za svakoga, od zadivljujuće obale Crnog mora do drevnih gradova i skrivenih dragulja. U našoj ponudi za Leto 2025. za vas smo pripremili bisere bugarske rivijere, uključujući popularno letovalište Sunčev breg, istorijski grad Nesebar i manje poznata, ali podjednako šarmantna odmarališta Elenite i Pomorje, koja se nalaze u regiji Burgas.
DESTINACIJE
Sunčev Breg je jedna od najpopularnijih turističkih destinacija u Bugarskoj, koja privlači posetioce iz celog sveta. Poznata je po dugoj peščanoj plaži i kristalno čistoj vodi, što ga čini savršenim mestom za sunčanje, plivanje i sportove na vodi. Plaža je dobro opremljena ležaljkama, suncobranima i barovima na plaži, pružajući udobno i prijatno iskustvo za turiste.
Nesebar je grad koji se nalazi na obali Crnog mora u Bugarskoj, sa bogatom istorijom koja datira još od antičkih vremena. Grad se nalazi na poluostrvu i naseljen je od 6. veka pre nove ere, što ga čini značajnim istorijskim lokalitetom. Danas je Nesebar prepoznat kao UNESCO svetska kulturna baština, što privlači posetioce iz celog sveta da istraže svoje drevne ruševine i istorijske znamenitosti. Stari grad Nesebar je destinacija koja se mora posetiti, sa svojim uskim kaldrmisanim ulicama, tradicionalnim kućama i drevnim crkvama. Pored toga, posetioci mogu uživati u prelepim plažama i slikovitim pogledima na Crno more dok istražuju grad. Nesebar je takođe poznat po svojoj ukusnoj lokalnoj kuhinji i restoranima. Grad se nalazi na obali, što morske plodove čini popularnim izborom među lokalnim stanovništvom i turistima.
Pomorije, mali grad koji se nalazi na bugarskoj obali Crnog mora, sa peščanim plažama na kamenitom poluostrvu u blizini Burgasa.
Elenite predstavlje kompleks odmarališta okrenutih suncu juga, i koje natkrivaju planinski vrhovi.
Bugarska letovanje 2025 – Idemo?
PROGRAM PUTOVANJA:
1.DAN: NOVI SAD – BEOGRAD – NIŠ – SUNČEV BREG/NESEBAR/ELENITE/POMORJE/SVETI VLAS
Polazak iz Novog Sada u poslepodnevnim časovima sa autobuskog stajališta za turističke autobuse (kod bivše AS ATP Vojvodina). Polazak iz Beograda sa Sportskog centra “Milan Gale Muškatirović” (mesto podložno promeni, tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Polazak iz Niša sa NIS petrol benzinske stanice (Bulevar 12.februar). Noćna vožnja kroz Srbiju, i Bugarsku sa kraćim usputnim zadržavanjima radi odmora i graničnih formalnosti.2.DAN: SUNČEV BREG/NESEBAR/ELENITE/POMORJE/SVETI VLAS
Dolazak na izabranu destinaciju i smeštaj u izabranom hotelu na bazi uplaćenih usluga.3.- 8. DAN: SUNČEV BREG/ NESEBAR/ELENITE/POMORJE/SVETI VLAS
Boravak na izabranoj destinaciji.9.DAN: SUNČEV BREG/ NESEBAR/ELENITE/POMORJE/SVETI VLAS
Slobodno vreme do polaska autobusa za Srbiju. Polazak za Srbiju. Noćna vožnja kroz Bugarsku i Srbiju sa kraćim usputnim zadržavanjima radi odmora i graničnih formalnosti.10.DAN: SUNČEV BREG / NESEBAR/ELENITE/POMORJE/SVETI VLAS – PIROT – NIŠ – BEOGRAD – NOVI SAD
Nastavak puta za Beograd. Dolazak na mesto polaska u večernjim časovima. Kraj programa.NAČIN PLAĆANJA:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3-5 jednakih mesečnih rata, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.ARANŽMAN OBUHVATA:
– Smeštaj na bazi uplaćenih usluga u izabranom smeštajnom objektu
– Korišćenje hotelskih sadržaja prema opisu
– Troškove organizacije putovanja
– Vanlinijski autobuski prevoz na relaciji prema programu (ukoliko je izabrana opcija autobuskog prevoza)ARANŽMAN NE OBUHVATA:
– Doplate za polazak iz gradova koji se ne nalazi na liniji autoputa
– Fakultativne izlete
– Individualne troškove putnika
– Ostale nepomenute usluge i troškove
– Troškove sopstvenog prevoza (ukoliko je izabrana opcija sopstvenog prevoza)NAPOMENE:
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
– Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Bugarske i standardi kategorizacije se mogu razlikovati od kategorizacije u Srbiji,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
– Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
– Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 50. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
– Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je uskladjena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza – “tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu,
– Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
– Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Uz program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
Cenovnik br 1. od 27.11.2024.OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača) Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA
VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000061928) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs