- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
PROGRAM PUTOVANJA:
1. DAN 01.07. : KRUŠEVAC – BEOGRAD- NOVI SAD
Polazak iz Kruševca oko 21:00h sa dogovorenog mesta (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje). Polazak iz Beograda, sa Ušća, preko puta skejt parka) oko 23:30, i iz Novog Sada oko 00:30h sa nove autobuske stanice za turističke autobuse. Noćna vožnja sa usputnim zadržavanjima radi odmora. Noćna vožnja sa usputnim zadržavanjima radi odmora.
2. DAN 02.07. : BUDIMPEŠTA
Dolazak u Budimpeštu u jutarnjim časovima. Panoramsko razgledanje grada sa vodičem: obilazak Trga heroja, Andraši bulevara, Bazilike Svetog Ištvana, Ribarske tvrđave, Budimskog dvorca, Brda Svetog Gelerta… Smeštaj u hotel oko 15h. Slobodno vreme. Noćenje.
3. DAN 03.07. : BUDIMPEŠTA – TRŽNI CENTAR CAMPONA (fakultativno) – KRSTARENJE DUNAVOM (fakultativno) – ODLAZAK U ČARDU (fakultativno)
Doručak. Slobodno vreme za individualne aktivnosti ili odlazak na fakultativne izlete – tržni centar Campona sa individualnom posetom Tropikarijumu. Uveče (fakultativno) krstarenje Dunavom i noćno razgledanje Budimpešte sa vodičem. Nakon krstarenja (fakultativno) odlazak u čardu (mađarski nacionalni restoran) na večeru sa folklornim programom. Povratak u hotel. Noćenje.
4. DAN 04(05).07. : BUDIMPEŠTA – SENTANDREJA (fakultativno) – NOVI SAD – BEOGRAD- KRUŠEVAC
Doručak. Odjava iz hotela i pakovanje stvari do 9h. Slobodno vreme ili fakultativni polazak za Sentandreju. Razgledanje sa vodičem i slobodno vreme za šetnju po ovom baroknom gradiću, nerazdvojno vezanim za srpsku istoriju. Povratak u Budimpeštu. U popodnevnim časovima polazak za Srbiju iz centra Budimpešte. Dolazak u Novi Sad/Beograd/Kruševac, na mesto polaska u kasnim večernjim/ranim jutarnjim časovima – zavisno od uslova na putu i zadržavanja na graničnim prelazima Kraj programa.
Mesto polaska | redovna cena | FIRST MINUTE CENA |
---|---|---|
Beograd i Novi Sad |
| 89€ |
Kruševac |
| 99€ |
Požarevac ( naplatna rampa) |
| 95€ |
-Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate-
Doplata za 1/1 sobu 50 evra u hotelu sa 3* ili 70 evra u hotelu sa 4* (isključivo na upit)
Doplata za dodatno sedište u autobusu 30 evra (isključivo na upit)
Dete do 12 godina u pratnji dve odrasle osobe (na pomoćnom ležaju) ostvaruje popust 10 evra na cenu aranžmana
Dete do 6 godina (u zajedničkom ležaju) ostvaruje popust 40% na cenu aranžmana
Ne postoji mogućnost umanjenja za sopstveni prevoz
NAČIN PLAĆANJA:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 30% prilikom rezervacija, ostatak (70%) na 2 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
– prevoz autobusom turističke klase (od 16 – 87 mesta) prosečne udobnosti na navedenoj relaciji / mesta se određuju prema datumu uplate tj sklapanja Ugovora o putovanju
– smeštaj u hotelu 3* (po lokalnoj kategorizaciji) u 1/2 i 1/2+1 (treći krevet je pomoćni ležaj manjih dimenzija – isključivo na upit) sobama na bazi 2 noćenja sa doručkom (švedski sto – samoposluživanje)
– panoramsko razgledanje Budimpešte u pratnji vodiča
– usluge turističkog vodiča / pratioca tokom putovanja
– troškove ogranizacije Putovanja
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
– putno zdravstveno osiguranje
– individualne troškove – nepomenute usluge
– fakultativne izlete
FAKULTATIVNI IZLETI (minimum 25 pax za realizaciju):
– KRSTARENJE DUNAVOM 15 evra / 10 evra (deca do 12 godina),
– ČARDA (večera sa folklorno zabavnim programom) 15 evra,
– IZLET U SENTANDREJU 10 evra / 5 evra (deca do 12 godina),
– TRŽNI CENTAR CAMPONA 5 evra – ulaznica za Tropikarijum 3000 forinti (oko 9 evra odrasli), 2000 forinti (oko 6,5 evra deca do 18 godina) – ulaznice se plaćaju na licu mesta.
NAPOMENA:
Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, parkinga, vodiča, ulaznica, organizacije… Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica na lokalitetima. Agencija ne snosi odgovornost promene cene ulaznica na lokalitetima u odnosu na dan izlaska programa. U slučaju nedovoljnog broja putnika, organizator izleta zadržava pravo ponuditi korigovane, više cene u odnosu na zainteresovani broj putnika koje isti nisu u obavezi da prihvate. Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Izvršilac usluga na odredištu je inopartner.
Budimpešta – Spajanjem tri grada Buda, Obuda i Pest 1873. godine nastala je jedinstvena Budimpešta, danas grad sa oko 2 miliona stanovnika. Lepoti Budimpešte doprinose devet mostova i Kraljevska palata sa uzvišenjem pored Dunava sa budimske strane. Kaže se da u Budimpešti niste bili ukoliko niste navratili u nedaleko čuvenu poslastičarnicu Žerbo, ukoliko niste prošetali čuvenom ulicom Vaci ili niste sebi priuštili zadovoljstvo u nekoj od čardi.
Preuzmi program putovanja u PDF / WORD
NAZIV I OPIS SMEŠTAJA:
Hotel Budapest 3* se uzdiže nad gradom iz stambene četvrti pune zelenila, u podnožju Budimskih brda. Smešten je u blizini četvrti oko Kraljevskog dvorca i ima veličanstven panoramski pogled na grad. Pun doručak na bazi švedskog stola je dostupan na zahtev. Gostima su na raspolaganju potpuno opremljene i lepo nameštene sobe sa izvanrednim pogledom. Restoran hotela Budapest, koji je otvoren u vreme ručka i večere, nudi jela mađarske i internacionalne kuhinje, a ima i sezonsku terasu. Do svih znamenitosti mađarske prestonice može lako da se stigne sa stanice metroa Széll Kálmán tér, koja je udaljena 10 minuta hoda od hotela. Privatni parking u okviru objekta može da se koristi uz doplatu.
NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.Organizator ne može uticati na spratnost smeštaja i poziciju sobe. Raspodela soba se vrši na recepciji hotela . Organizator će proslediti želje i zahteve putnika hotelu ali nije u mogućnosti da garantuje za iste. Hoteli pružaju uslugu kontinentalnog doručka na bazi švedskog stola.Kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak. Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja.
NAPOMENE:
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
– Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Mađarske,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
– Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
– Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 50. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
– Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je uskladjena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza – “tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu,
– Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
– Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Uz program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, Čačak, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
Cenovnik br. 1 od 30.05.2022