- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Početak usluge | Osnovni ležaj | Pomoćni ležaj | Max. broj osoba | 14.12. | 21.12. | *28.12 | 4.01. | 11.01. | 18.01. | 25.01. | 1.02. | 8.02. | 15.02. | 22.02. | 29.02. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Završetak usluge | 21.12. | 28.12. | *4.01. | 11.01. | 18.01. | 25.01. | 1.02. | 8.02. | 15.02. | 22.02. | 29.02. | 7.03. | |||
Broj noćenja | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | |||
Dvokrevetna soba | 2 | 1 | 2+2chd | - | - | - | 59 | 59 | 59 | 68 | 68 | 68 | 68 | 59 | 59 |
Jednokrevetna soba | 1 | 1 | - | - | - | 89 | 89 | 89 | 102 | 102 | 102 | 102 | 89 | 89 |
U cenu uključeno: transfer do gondole.
Napomena: hotel nema bazen
LEGENDA: BB – noćenje/doručak (švedski sto), HB – polupansion (doručak/večera-švedski sto), ALL -all inclusive, NA – najam apartmana/studija
APARTMAN 1 – Apartman sa jednom spavacom sobom
APARTMAN 2 – Apartman sa dve spavace sobe
ARANŽMAN OBUHVATA:
• 8 dana / 7 noći u izabranom hotelu / iz tabele
• usluge predstavnika i organizaciju putovanja
• troškove rezervacije
ARANZMAN NE OBUHVATA:
• autobuski prevoz
• zdravstveno osiguranje putnika
• individualne troškove
• usluge koje nisu predvidjene programom putovanja
• ski pas
• Boravišnu taksu 1.00 € dnevno po osobi (plaća se u agenciji)
POPUSTI:
Popusti za decu u DBL:
Deca do 2 god. na pomoćnom ležaju – besplatno
Deca 2-12 god. na pomoćnom ležaju – popust 50%
Odrasli na pomoćnom ležaju – popust 30%
POLAZAK JEDAN DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE sopstvenim prevozom ili autobusom prema satnici i mestu polaska navedenom u informaciji o prevozu.
POLAZAK AUTOBUSA :
Cena autobuskog prevoza | Za polazak | 17.12. | 24.12. | 31.12. | 07.01. | 14.01 | 21.01. | 28.01. | 04.02. | 11.02. | 18.02. | 25.02. | 04.03. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Iz Beograda | Odrasli | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 |
Deca do 2 god. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Jedan pravac | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | |
Iz Niša | Odrasli | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 |
Deca do 2 god. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Jedan pravac | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 |
Bansko je najstarija i najviša planinska oblast u Bugarskoj u kojoj se okuplja skijaška elita iz celog sveta. Smešteno je na 1350 m nadmorske visine na severnoj padini planine Rila. Bansko raspolaže sa ukupno 55 km uređenih skijaških staza različitih nivoa težine i različite dužine.
Prosečna temperatura u januaru je oko -2°C. Sneg obilno pada i pravi stalni snežni pokrivač od oko 2m. Grad se nalazi na 930m nadmorske visine, a iznad Banskog izdvajaju se dva skijaška regiona: donji (1100-1600 m) i gornji (1700-2500 m) staze za slalom i veleslalom. Nalazi se na 150 km južno od Sofije, na severnoj strani planine Pirin (proglašene za nacionalni park).
OPIS HOTELA:
IGLIKA BANSKO ex ZIK 3*
Lokacija:hotel se nalazi na 600 m udaljenosti od početne stanice gondole i 700m od centra grada.
Smeštaj: Hotel ima 10 dvokrevetnih soba. Dvokrevetna soba sadrži: francuski ili dva odvojena ležaja, pomoćni ležaj, SAT TV, telefon, internet, mini bar, kupatilo sa tušem, balkon. Sadržaj: recepcija, spa centar, sauna, parno kupatilo, restoran, internet, skijašnica, shuttle prevoz do gondole i nazad.
Sajt hotela: http://www.hotel-jik.linis.org/index_en.html
POLAZAK JEDAN DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE sopstvenim prevozom ili autobusom prema satnici i mestu polaska navedenom u informaciji o prevozu.
PROGRAM PUTOVANJA:
1. dan Polazak autobusa u večernjim satima.
2. – 8. dan Dolazak u hotel. Smeštaj u hotelu u određeni tip soba prema uplaćenoj rezervaciji. Prva usluga večera ili noćenje, u zavisnosti od uplaćene usluge.
Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme. Poslednjeg dana – Doručak. Napuštanje hotelskih soba do 11:00 h. Polazak za Beograd sopstvenim prevozom ili autobusom prema satnici i mestu polaska navedenom u informaciji o prevozu.
NAČIN PLAĆANJA:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja.
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima gradjana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
NAPOMENA : boravak na bazi 7 noćenja sa uslugom naznačenom u tabeli (ili uplaćenoj usluzi) od vremena ulaska u hotelske sobe ili apartmane do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ili apartmana ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 11:00h).
OPŠTE NAPOMENE:
Za sve rezervacije koje su napravljene u periodu trajanja ranog booking-a važe posebni uslovi za promene i otkazivanje aranžmana. Svaka promena (ime, prezime, datum polaska, tip smeštaja, dodavanje putnika i slično) podrazumeva primenu novih cena iz trenutno važećeg cenovnika. Uslovi važe za sve hotele.
– Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
– Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj smeštajne jedinice, sedište u autobusu, ukoliko to nije predvidjeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene koje nisu predvidjene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je organizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju takvih posebnih usluga. Ukoliko izmedju putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane.
– U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00 h
– Specijalni zahtevi (pogled na planinu, francuski ležaj, lokacija sobe i slično) – agencija će proslediti specijalne zahteve putnika ali nije u mogućnosti da garantuje njihovo dobijanje. Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku u hotel. Agencija ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja.
– Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, konzumacija pića i grickalica iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično.)
– Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta prijave za putovanje i uplate akontacije.
– U nekim hotelima u Bugarskoj se plaća parking – agencija ne može uticati na cenu parkinga, isto tako nije moguće izvršiti rezervaciju istog. Cenu i raspoloživost parking mesta određuje hotel na licu mesta.
Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Potpisom prijave (ugovora) i uplatom akontacije agencija smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja.
Uz program Hotel Iglika ex Žik 3* – Bansko važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, Čačak, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
Cenovnik br 1. od 10.10.2021.
OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Hotel Iglika ex Žik 3*, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA HOTEL IGILIKA EX ŽIK 3*. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.