- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Meteor 4* hotel & resort smešten na samoj plaži i neposrednoj blizini centra (800m), sa svojim sadržajima i uslugama ima sve što jedan odmor treba da sadrži. Ima svoju privatnu plažu, nekoliko bazena za različite uzraste, spa i wellness centar, sportske terene i programe da ostanete aktivni. Hotel je dosta prilagođen porodicama sa decom, porodične sobe su opremljene tako da imate sve što Vam je potrebno za odmor sa decom (određenu opremu za malu decu, društvene igre, krevetac…), “Maro svet” sa programi za decu od 0-12 godina, dečiji bazeni i igrališta. Takođe, za odrasle tu je spa centar sa saunama, kozmetičkim tretmanima i masažama.
Hotel raspolaže sa standardnim, superior i porodičnim sobama. Sve sobe su klimatizovane, imaju pristup Wi-Fi interenetu i televiziji, sef, mini bar, kuvalo za vodu, mogućnost izbora jastuka, poslugu u sobi, fen za kosu, telefon, dečiji krevetac na upit (uz doplatu).
Standardna dvokrevetna soba – ima pogled na park, balkon, odvojene krevete za najviše 2 osobe, kupatilo sa kadom
Superior dvokrevetna soba – balkon (morska strana), bračne ili odvojene krevete, sofu, kupatilo sa kadom – za najviše 3 osobe
Superior dvokrevetna soba (pogled na more)– ima terasu i pogled na more, bračne ili odvojene krevete, kupatilo sa kadom – za najviše 2 osobe
Standardna porodična soba – ima balkon i pogled na park, 2 spavaće sobe sa bračnim ili odvojenim krevetima, dva kupatila (tuš/kada) – za najviše 4 osobe
Superior porodična soba – ima balkon (morska strana), 2 spavaće sobe sa bračnim ili odvojenim krevetima, dva kupatila (tuš/kada) – za najviše 4 osobe
Junior suite – namenjen porodici sa decom, balkon (morska strana), sa bračnim ili odvojenim krevetima, kupatilo sa kadom – za najviše 4 osobe
Junior suite (pogled na more) – namenjen porodici sa decom, terasa sa pogledom na more, sa bračnim ili odvojenim krevetima, kupatilo sa kadom – za najviše 4 osobe
Superior porodični apartman – balkon sa pogledom na more, 2 spavaće sobe sa bračnim krevetima, dva kupatila (tuš/kada), dnevna soba – za najviše 6 osoba
*Napomena: morska strana ne znači da soba gleda direktno na more
U okviru hotela nalazi se hotelska privatna šljunkovita plaža sa suncobranima, ležaljkama, tuševima (uz doplatu) i svlačionicama. Na 400 m od hotela nalazi se plaža hotela “Dalmacija [Placehotel]” sa plažnim barom i sa dosta mogućnosti za bavljenje vodenim aktivnostima.
Hotel raspolaže sa unutrašnjim i nekoliko spoljašnjih bazena.
– “Infinity” bazen – punjen morskom vodom i dubine 140 m sa ležaljkama, suncobranima i peškirima dostupni gostima.
– Bazen za bebe sa vodenim atrakcijama, prskalicama, toboganima – dubine 0,25 m, temeperatura vode preko 30 stepeni i punjen slatkom vodom
– Bazen za decu – slatka voda, dubine 30 – 60 cm, temepratura vode preko 30 stepeni
– Unutrašnji bazen – temepratura vode 27 stepeni, dubine 1,75 m
“Sun & Spa” wellness centar – sa unutrašnjim bazenom, saunom, teretanom sa preko 15 različitih sprava za vežbanje, kao i masaže i kozmetičke trentmane u salonu na otvorenom
Aktivnosti za sport i rekreaciju su veoma raznovrsne i prilagođene i deci i odraslima. “Bike centar Makarska” je jedan od njih – ponuda biciklističke i planinarske opreme za aktivnosti na otvorenom. Biciklističke, pešačke, planinarske i SUP ture različitih nivoa težina i izlete na ostrva Brač i Hvar.
– Teretana koja u sklopu sadrži 15 različitih sprava za vežbanje, program aerobika i prostor za istezanje. U blizini hotela nalaze se tereni za tenis (mogućnosti najma opreme), košarkaški tereni (uz doplatu), ili neke od aktivnosti na vodi poput najma pedalina, bicikla, opreme za ronjenje i “Bungee jumping”-a.
-“Stay fit” je poseban program svakodnevnih sportskih aktivnosti prilagođen različitim uzrastima. Program je organizovan od jutra do večeri i obuhvata vodene aktivnosti (razne vežbe u vodi, aqua aerobik, aqua ples), vožnja biciklom, nordijsko i brzo hodanje, pilates, joga, kao i programi prilagođeni porodicama sa decom.
– Zabava u hotelu – organizovana je i za decu i za odrasle. Organizovan je zabavni program za decu od 0-12 godina poput kreativnih radionica, “mini olimpijade” ili aktivnosti na dečijem igralištu, a za odrasli mogu uživati u uživo muzici svako veče na terasi hotela.
– Hotel Meteor je u potpunosti prilagođen porodicama sa decom. Pored smeštaja u sobama standard i superior porodičnim sobama gde je soba za decu odvojena vratima, hotel nudi dodatnu opremu poput dečijih krevetića, opreme za bezbednost dece (štitnici za utičnice), klupa za kupatilo, kada, toalet set za decu, društvene igre za sobu… Pored toga “Maro” programi i sadržaji će učiniti boravak Vašoj deci uzbudljivijim i zabavnijim.
– Restoran Mediteraneo – nudi specijalitete mediteranske i internacionalne kuhinje, način posluživanja je švedski sto sa veoma bogatim izborom jela. Dva puta u toku nedelje se organizuju tematske večere. Doručak se služi od 07 – 10 h svakog dana, večera od 18:30 – 21h. Bezalkoholna pića su uključena u cenu obroka.
– La Pentola Trattoria Italiana – nalazi se tik do mora, sa terasom i pogledom direknto na more. Izvanredan spoj mediteranske i italijanske kuhinje sa ručno pravljenom testeninom. Neki od specijaliteta su brusketi, testenina sa raznim sosevima, rižoto, riblji i mesni specijaliteti…
– Dine around opcija – zamenite pansionsku večeru u glavnom restoranu za večeru u restoranu La Pentola Trattoria Italiana uz 30% popusta. (potrebno je najaviti na recepciji)
– Vero bar – koji se nalazi u lobiju hotela, širok izbor pića, koktela i toplih napitaka uz lagana jela i sendiče. Radno vreme bara je od 07h do 23h
– Mezzino snack bar – nalazi se pored bazena, širok izbor pića, koktela i toplih napitaka uz lagana jela i sendiče. Radno vreme bara je od 09h do 19h
Takođe, preporučujemo Vam da pogledate još neke hotele iz Valamarove kolekcije u Makarskoj: Dalmacija [PLACESHOTEL] by Valamar, Rivijera Sunny resort by Valamar
MAPA
NAPOMENE:
– U cenu je uključena turistička taksa (nije uključena za sledeće hotele: Valamar Obertauern Hotel, Obertauern [PLACESHOTEL] by Valamar, ex. Marietta Hotel i Kesselspitze Valamar Collection Hotel)
– U cenu smeštaja je uključeno: posteljina, peškiri, potršnja struje i vode, pribor za kuvanje i jelo, pribor za čišćenje, nedeljno menjanje posteljine kao i završno čišćenje. Boravak dece do 2 godine je uključen u cenu
– Umanjenje cena za noćenje sa doručkom od cene polupansiona dnevno po osobi iznosi (u hotelima u Rapcu, Poreču, Krku i Rabu): 5€ u 1/1, 10€ u 1/2 (i sobama sa bračnim krevetom), 15€ u 1/3 (ili studijima), 20€ u porodičnim sobama, apartmanim i residence sobama
– Doplata za dečiji krevetac 5€ dnevno
– Boravak kućnih ljubimaca je dozvoljen u većini hotela i resorta, cena za kućne ljubimce iznosi 30€ dnevno
– Parking je uključen u cenu, osim za sledeće hotele: Dubrovnik – President Valamar Collection (doplata 10.75€ dnevno), Valamar Lacroma (8€ dnevno), Valamar Argosy Hotel (8€ dnevno), Valamar Tirene (6.5€ dnevno), Club Dubrovnik Sunny hotel (6.75€ dnevno). Za hotele u Poreču – Valamar Riviera Hotel i Isabella Valamar Collection Island Resort (5€ dnevno), hotel Marea Suites (4€ dnevno), hoteli Valamar Parentino, Diamant, Crystal Sunny, Rubin Sunny, Valamar Pinia (3€ dnevno). Makarska – Valamar Meteor (6.5€ dnevno), Dalmacija Places Hotel (6.64€ dnevno)
– U slučaju ranijeg odlaska, naplaćuje se naknada u iznosu jednog noćenja po smeštajnoj jedinici. Od 30. juna do 1. septembra iznos naknade uključuje sve preostale dane Vašeg boravka. Naknada za rani odlazak nije primenjiva u slučaju bolesti ili više sile
– U slučaju prebukiranja hotel zadržava pravo preseliti goste u drugi objekat iste ili veće kategorizacije
– Za rezervacije više od 5 smeštajnih jedinica primenjuju se drugačiji uslovi otkaza i plaćanja
– Da bismo zadržali skalu vrednosti obostrano dogovorenih akcija, a uzimajući u obzir trenutne okolnosti (pre svega kretanje stopa inflacije) koje bi mogle značajno da poremete tu skalu, možemo korigovati konačnu nominalnu cenu ugovorenu uslugu u slučaju da nakon zaključenja ovog ugovora kumulativni indeks mesečne stope inflacije, koji objavljuje EUROSTAT za Republiku Hrvatsku, u tekućem mesecu premaši nivo od 110,00 u odnosu na septembar 2022. godine, do iznos ovako izračunate stope inflacije.
Korekcija cene će se vršiti uzimajući u obzir okolnosti konkretnog slučaja i postupajući u skladu sa principom jednake vrednosti ugovornih akata. Ispravku cene možemo izvršiti najkasnije mesec dana pre datuma dolaska, o čemu ćemo obavestiti gosta e-mailom ili na drugi pogodan način. Gost će nas u roku od 8 dana obavestiti da li prihvata novi obračun cene usluga ili odbija ovaj obračun i ovaj Ugovor će se smatrati raskinutim. U ovom drugom slučaju naše obaveze su ograničene na vraćanje eventualno primljenog iznosa cene usluga i primljenog avansa.
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
Posebne pogodnosti za boravak dece važe za decu iznad 2 godine koja su uključena u rezervaciju uz uslov da zadovoljavaju starosne kriterijume objekata i da imaju svoj ležaj.
– Deca do 2 godine – Besplatno
– od 2 – 9,99 godina – Poreč – Lanterna Sunny Resort by Valamar
– od 2 – 11,99 godina – Rabac (Valamar Sanfior Hotel i Casa), Krk (Koralj Sunny Hotel), Rab (Valamar Padova, San Marino Sunny Resort, Suha Punta Apartments)
– od 2 – 12,99 godina – Rabac (Girandella Family, Girandella V Level Villas), Rab (Valamar Carolina Hotel & Villas), Poreč (Naturist Resort Solaris)
– od 2 – 13,99 godina – Poreč (Marea Valamar Collection Suites, Diamant Hotel & Residence, Crystal Sunny Hotel, Pinia Hotel, Rubin Sunny Hotel, Parentino Hotel, Isabella Valamar Collection Island Resort, Valamar Riviera Hotel & Residence), Rabac (Allegro Sunny Hotel, Miramar Sunny Hotel), Makarska (Dalmacija [PLACESHOTEL] by Valamar) Hvar (Hvar [PLACESHOTEL] by Valamar; Arkada Sunny Hotel by Valamar)
– od 2 – 14,99 godina – Hvar (Valamar Amicor Green Resort), Dubrovnik (Valamar Tirena Hotel, Club Dubrovnik Sunny Hotel, Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel)
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
– Prijavljivanje gostiju na recepciji hotela je u 14:00, odjavljivanje do 10:00h
– Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Hrvatske,
– Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Turistička agencija ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
– Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
– Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći.
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
– Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: cacak@jungmantravel.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.