- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
San Marino Sunny resort 3* nalazi na ostrvu Rab, u mestu Lopar. Sastoji se od 5 hotela – Plaža Family hotel, Lopar Family hotel, Veli Mel hotel, Sahara hotel i hotel Rab. Resort se nalazi na 12 km od centra grada i na 200m od Rajske plaže. Ova peščana plaža dugačka čak 1,5 km i jedna je od najvećih na Jadranu, a zbog plitkog i toplog mora idealna je za porodice sa decom. Svi hoteli smešteni su u borovoj šumi, u blizini plaže i sa zajedničim restoranom za doručak ili večeru. Hotel obiluje sadržajima za sport i rekreaciju, pa tako možete uzeti časove ronjenja, tenisa, iznajmiti bicikl, kajak, čamac i uživati u čarima mora.
Hotel Lopar raspolaže sa jednokrevetnim, dvokrevetnim sobama (francuski ležaj) i porodičnim apartmanima. Sve sobe su klimatizovane, imaju kupatilo sa tušem, TV i terasu.
– Junior porodični apartmani – spavaća soba (francuski ležaj) i dnevna soba sa kaučem na razvlačenje, za najviše 4 osobe. U ponudi imamo i porodične apartmane sa dodatnom sofom u spavaćoj sobi, pa tu može da boravi najviše 5 osoba
– Superior porodični apartman – dve spavaće sobe (francuski ležaj) i dnevnom sobom sa kaučem na razvlačenje, za najviše 6 osoba
Hotel Plaža Familly raspolaže sa trokrevetnim sobama i porodičnim apartmanima. Sve sobe su klimatizovane, imaju kupatilo sa tušem, TV i terasu.
– Superior trokrevetna – spavaća soba (francuski ležaj) i sofa na razvlačenje, za najviše 3 osobe
– Junior porodični apartman – spavaća soba (francuski ležaj) i dnevna soba sa kaučem na razvlačenje i sofom, za 4-5 osoba
– Superior porodični apartman – dve spavaće sobe (francuski ležaj) i dnevnom sobom sa kaučem na razvlačenje, za najviše 6 osoba
Hoteli Sahara i Rab raspolažu sa jednokreventnim i trokrevetnim sobama (2 odvojena ležaja i sofa na razvlačanje, za najviše 3 osobe). Sve sobe su klimatizovane, imaju kupatilo sa tušem, TV i terasu.
Hotel Veli Mel raspolažu sa jednokreventnim i trokrevetnim sobama (francuski ležaj i sofa na razvlačanje, za najviše 3 osobe). Sve sobe su klimatizovane, imaju kupatilo sa tušem, TV i terasu.
Rajska plaža je udaljena je 200m od hotela i jedna je od najvećih peščanih plaža na Jadranu, a zbog plitkog i toplog mora idealna je za porodice sa decom. Ležaljke i suncobrani se posebno doplaćuju. Pored toga, tu se nalaze i javni toaleti, tuševi, kabine za presvlačenje. U sklopu plaže nalazi se mnoštvo barova, prodavnica, kioska, restorana brze hrane, à la carte restorana, prodavnica sladoleda i rekvizita za sportove na vodi. U sklopu plaže možete igrati odbojku i fudbal na pesku, tenis, stoni tenis, mini golf. Tu se nalazi i spasilačka služba i centar za vodene sportove.
Tokom boravka u hotelu San Marino Sunny resort na rspolaganju Vam je mnoštvo sadržaja i sportskih aktivnosti. Aktivnosti koje su uključene u cenu su sportski i rekreativni programi poput raznih turnira u odbojci na pesku, fubalu, košarci. Akrivnosti koje se dodatno dopaćuju su sportovi na vodi (jet ski, parasailing, najam kajaka, čamaca i pedalina), ronilački klub i škola ronjenja,
teniski tereni i škola tenisa, odbojka na pesku, mini golf, stoni tenis, najam bicikla.
Svi gosti San Marino Sunny Resorta by Valamar imaju na raspolaganju uslugu polupansiona u zajedničkom hotelskom restoranu koji nudi ukusan švedski sto za doručak i večeru. U pitanju su jela mediteranske i internacionalne kuhinje. U prizemlju restorana nalazi se aperitiv bar i prostrana terasa, a gostima je na raspolaganju i lobby bar u Plaža Family Hotelu. Uz Rajsku plažu u blizini resorta očekuje vas još niz barova i restorana s letnjim terasama i večernjim programom.
Takođe, preporučujemo Vam da pogledate još neke hotele iz Valamarove kolekcije na ostrvu Rab: Imperial Valamar Collection hotel 4*, Valamar Padova Hotel 4*, Valamar Carolina Hotel & Villas 4*, Padova premium camping resort 4*, San Marino camping resort 4*, Suha Punta apartments 3*.
MAPA
NAPOMENE:
– U cenu je uključena turistička taksa (nije uključena za sledeće hotele: Valamar Obertauern Hotel, Obertauern [PLACESHOTEL] by Valamar, ex. Marietta Hotel i Kesselspitze Valamar Collection Hotel)
– U cenu smeštaja je uključeno: posteljina, peškiri, potršnja struje i vode, pribor za kuvanje i jelo, pribor za čišćenje, nedeljno menjanje posteljine kao i završno čišćenje. Boravak dece do 2 godine je uključen u cenu
– Umanjenje cena za noćenje sa doručkom od cene polupansiona dnevno po osobi iznosi (u hotelima u Rapcu, Poreču, Krku i Rabu): 5€ u 1/1, 10€ u 1/2 (i sobama sa bračnim krevetom), 15€ u 1/3 (ili studijima), 20€ u porodičnim sobama, apartmanim i residence sobama
– Doplata za dečiji krevetac 5€ dnevno
– Boravak kućnih ljubimaca je dozvoljen u većini hotela i resorta, cena za kućne ljubimce iznosi 30€ dnevno
– Parking je uključen u cenu, osim za sledeće hotele: Dubrovnik – President Valamar Collection (doplata 10.75€ dnevno), Valamar Lacroma (8€ dnevno), Valamar Argosy Hotel (8€ dnevno), Valamar Tirene (6.5€ dnevno), Club Dubrovnik Sunny hotel (6.75€ dnevno). Za hotele u Poreču – Valamar Riviera Hotel i Isabella Valamar Collection Island Resort (5€ dnevno), hotel Marea Suites (4€ dnevno), hoteli Valamar Parentino, Diamant, Crystal Sunny, Rubin Sunny, Valamar Pinia (3€ dnevno). Makarska – Valamar Meteor (6.5€ dnevno), Dalmacija Places Hotel (6.64€ dnevno)
– U slučaju ranijeg odlaska, naplaćuje se naknada u iznosu jednog noćenja po smeštajnoj jedinici. Od 30. juna do 1. septembra iznos naknade uključuje sve preostale dane Vašeg boravka. Naknada za rani odlazak nije primenjiva u slučaju bolesti ili više sile
– U slučaju prebukiranja hotel zadržava pravo preseliti goste u drugi objekat iste ili veće kategorizacije
– Za rezervacije više od 5 smeštajnih jedinica primenjuju se drugačiji uslovi otkaza i plaćanja
– Da bismo zadržali skalu vrednosti obostrano dogovorenih akcija, a uzimajući u obzir trenutne okolnosti (pre svega kretanje stopa inflacije) koje bi mogle značajno da poremete tu skalu, možemo korigovati konačnu nominalnu cenu ugovorenu uslugu u slučaju da nakon zaključenja ovog ugovora kumulativni indeks mesečne stope inflacije, koji objavljuje EUROSTAT za Republiku Hrvatsku, u tekućem mesecu premaši nivo od 110,00 u odnosu na septembar 2022. godine, do iznos ovako izračunate stope inflacije.
Korekcija cene će se vršiti uzimajući u obzir okolnosti konkretnog slučaja i postupajući u skladu sa principom jednake vrednosti ugovornih akata. Ispravku cene možemo izvršiti najkasnije mesec dana pre datuma dolaska, o čemu ćemo obavestiti gosta e-mailom ili na drugi pogodan način. Gost će nas u roku od 8 dana obavestiti da li prihvata novi obračun cene usluga ili odbija ovaj obračun i ovaj Ugovor će se smatrati raskinutim. U ovom drugom slučaju naše obaveze su ograničene na vraćanje eventualno primljenog iznosa cene usluga i primljenog avansa.
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
Posebne pogodnosti za boravak dece važe za decu iznad 2 godine koja su uključena u rezervaciju uz uslov da zadovoljavaju starosne kriterijume objekata i da imaju svoj ležaj.
– Deca do 2 godine – Besplatno
– od 2 – 9,99 godina – Poreč – Lanterna Sunny Resort by Valamar
– od 2 – 11,99 godina – Rabac (Valamar Sanfior Hotel i Casa), Krk (Koralj Sunny Hotel), Rab (Valamar Padova, San Marino Sunny Resort, Suha Punta Apartments)
– od 2 – 12,99 godina – Rabac (Girandella Family, Girandella V Level Villas), Rab (Valamar Carolina Hotel & Villas), Poreč (Naturist Resort Solaris)
– od 2 – 13,99 godina – Poreč (Marea Valamar Collection Suites, Diamant Hotel & Residence, Crystal Sunny Hotel, Pinia Hotel, Rubin Sunny Hotel, Parentino Hotel, Isabella Valamar Collection Island Resort, Valamar Riviera Hotel & Residence), Rabac (Allegro Sunny Hotel, Miramar Sunny Hotel), Makarska (Dalmacija [PLACESHOTEL] by Valamar) Hvar (Hvar [PLACESHOTEL] by Valamar; Arkada Sunny Hotel by Valamar)
– od 2 – 14,99 godina – Hvar (Valamar Amicor Green Resort), Dubrovnik (Valamar Tirena Hotel, Club Dubrovnik Sunny Hotel, Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel)
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
– Prijavljivanje gostiju na recepciji hotela je u 14:00, odjavljivanje do 10:00h
– Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Hrvatske,
– Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Turistička agencija ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
– Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
– Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći.
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
– Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: cacak@jungmantravel.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.