- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Period boravka | 01.06.-20.06. 20.09.-30.09. | 21.06.-30.06. 10.09.-19.09. | 01.07.-10.07. 30.08.-09.09. | 11.07.-29.08. | |
---|---|---|---|---|---|
Tip studio/app | Usluga | ||||
1/2 , 1/3 i 1/4 | PP | 41 € | 46 € | 50 € | 58 € |
-Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.-
PP – polupansion (noćenje, doručak/večera -na bazi švedskog stola, usluga počinje večerom, a završava se doručkom)
JID programa putovanja 39293
– Smeštaj na bazi odabranog broja noćenja u izabranom objektu 1/2, 1/3, 1/4
– prevoz
– Međunarodno putno zdravstveno osiguranje ( nije obavezno, ali ga snažno preporučujemo, zbog izbegavanja
visokih troškova)
– Individualne troškove.
– Boravišna taksa
Boravišna taksa i osiguranje nisu uračunati u cenu – plaćaju se na recepciji. Cene su po osobi dnevno za deca do 12 god. 0.50 € (osiguranje), od 12-18 god. 1.00 € (0.50 € osiguranje + 0.50 € BT), za odrasle 1.50 € (0.50 € osiguranje + 1.00 € BT).
Studio-apartmani “Lara-Lux”****se nalaze u mirnom delu Čanja na 80m od plaže (preko puta studio-app ”Lara”). Moderno opremljeni (1/2, 1/3,1/4) poseduju sopstvenu terasu, kupatilo, kablovsku TV, WiFI, frižider, klimu, čajnu kuhinju. Objekat ima lift, otvoren bazen sa ležaljkama i suncobranima koji su gratis za goste objekta. U sklopu objekta je recepcija koja pruža sve informacije, apoteka i supermarket. Ishrana je u restoranu Lara***. Za trenutke opuštanja uz kafu i piće, neposredno uz restoran nalazi se letnja bašta sa malom igraonicom za decu. Nekoliko puta nedeljno organizuju se dečije pozorišne predstave u kojima će deca uživati uz likove svojih omiljenih crtaća. Obezbedjen je besplatan parking u garaži objekta.
ČANJ:Atraktivno turističko mesto Čanj, koje se nalazi u uvali između Petrovca i Sutomora, krasi prostrana, peskovita i zlatasta plaža duga 1100m. U neposrednoj blizini, pristupačna samo s mora, nalazi se čuvena Kraljičina plaža koju smatraju biserom Jadrana.
Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima gradjana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
– deca do 3 god. imaju besplatan boravak (na zajedničkom ležaju, bez hrane)
– deca od 3 do 10 god. na zajedničkom ležaju plaćaju 50% od cene
– deca od 3 do 12 god.na posebnom ležaju – plaćaju 70% od cene
– dete do 12 god. sa jednom odraslom osobom u studiu 1/2 plaća 80% cene
-Doplata za jednokrevetnu sobu 80%.
Krevetac za dete do 2.god. se može rezervisati na recepciji (prema raspoloživosti) – GRATIS
Klima, kablovska TV, WI-FI, parking( u garaži objekta) i bazen sa ležaljkama – GRATIS
– Putnici u smeštajne kapacitete ulaze posle 14:00 prvog dana boravka, a iste napuštaju do 09:00 poslednjeg dana boravka
– U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika TA Jungman Travel najmanje 1 dan unapred
– U slučaju da putnik kupi zdravstveno osiguranje u agenciji dužni su da dostave podatke iz pasoša najkasnije 3 radna dana pre polaska na putovanje, u suprotnom agencija ne odgovara za neizdavanje polise
– Organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak : putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima
– Jačina signala interneta, brzina i kvalitet protoka i povezivanja kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samom letovalištu i regiji i drugih faktora
– Kao i u slučaju hotelskog, fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove kojima objekat raspolaže.
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа vila Kiriaki Paralia, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA.
– Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
– Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: cacak@jungmantravel.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000061928) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs