- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Period boravka | 01.06.-20.06. 19.09.-30.09. | 21.06.-30.06. 09.09.-18.09. | 01.07.-10.07. 30.08.-08.09. | 11.07.-29.08. | |
---|---|---|---|---|---|
Tip studio/app | Usluga | ||||
1/2 | NA | 44 € | 52€ | 63€ | 69 € |
1/3 | NA | 48€ | 60€ | 73 € | 79€ |
1/4 | NA | 55 € | 74 € | 85 € | 91 € |
Period boravka | 01.06.-20.06. 19.09.-30.09. | 21.06.-30.06. 09.09.-18.09. | 01.07.-10.07. 30.08.-08.09. | 11.07.-29.08. | |
---|---|---|---|---|---|
Tip smeštaja | Usluga | ||||
1/2, 1/3, 1/4 | PP | 35 € | 40 € | 43 € | 50 € |
JID programa putovanja 39292
NA – najam ( Studio apartmani Lara S – Dobre Vode)
U studio app 1/2 može boraviti 2- max 3 osobe (2 odrasle i dete do 5 god.)
U studio app 1/3 može boraviti 3 -max 4 osobe (2 odrasle i 2 dece do 10 god.)
U studio app 1/4 može boraviti 4 -max 5 osoba (3 odrasle i 2 dece do 10 god.)
PP – polupansion (doručak/večera) – švedski sto, usluga počinje večerom, a završava se doručkom
– Smeštaj na bazi odabranog broja noćenja i odabrane usluge u izabranom tipu studia.
– prevoz
– Međunarodno putno zdravstveno osiguranje ( nije obavezno, ali ga snažno preporučujemo, zbog izbegavanja
visokih troškova)
– Individualne troškove.
– Boravišna taksa
Boravišna taksa i osiguranje nisu uračunati u cenu – plaćaju se na recepciji. Cene su po osobi dnevno za deca do 12 god. 0.50 € (osiguranje), od 12-18 god. 1.00 € (0.50 € osiguranje + 0.50 € BT), za odrasle 1.50 € (0.50 € osiguranje + 1.00 € BT).
RENOVIRANI studio-apartmani “LARA-S”udaljeni su 130 m od plaže. U neposrednoj blizini se nalaze restorani, kafeterije, poslastičarnice, noćni klubovi, mini-marketi, apoteka… Plaža je opremljena tuš kabinama, objektima za iznajmljivanje sportskih rekvizita i spasilačkom službom.
“LARA-S”*** kategorizacije 3* ima studio apartmane sa 1/2, 1/3, 1/4 ležaja. Svaki poseduje terasu, renovirano kupatilo sa modernom sanitarijom i fenom za kosu, mini kuhinju sa frižiderom (komplet opremljenu), klimu, Wi-FI, kablovsku TV, a većina ima pogled ka moru. Objekat ima sopstveni rezervoar tako da je stalna prisutnost vode garantovana. U dvorištu objekta nalazi se igraonica za decu – tobogani, ljuljaške, klackalice i drugi rekviziti za dečiju zabavu. Objekat ima lift, recepciju i dvoetažni restoran.
DOBRE VODE: Na 8 km. od Bara nalazi se naselje Dobre Vode sa peščanom plažom“Veliki Pijesak” gde vas svako poredvečerje dočeka nezaboravan zalazak sunca. Zbog čistoće vode i velike prisutnosti sumpora spada u plaže I kategorije. Dobre Vode se još nazivaju i ”vazdušna banja” zbog ukrštanja različitih vetrova koji duvaju sa planine i mora, a koji su pogodni za osobe koje pate od astme, bronhitisa i sl…
Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima gradjana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
– deca do 3 god. imaju besplatan boravak (na zajedničkom ležaju, bez hrane)
– deca od 3 do 10 god. na zajedničkom ležaju plaćaju 50% od cene
– deca od 3 do 12 god.na posebnom ležaju – pladaju 70% od cene
– dete do 12 god. sa jednom odraslom osobom u studiu 1/2 plaća 80% cene
– Krevetac za dete do 2.god. se može rezervisati na recepciji (prema raspoloživosti) – GRATIS
– Klima, kablovska TV, WI-FI- GRATIS
– Parking se može iznajmiti na licu mesta (u neposrednoj blizini objekta).
– Putnici u smeštajne kapacitete ulaze posle 14:00 prvog dana boravka, a iste napuštaju do 09:00 poslednjeg dana boravka
– U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika TA Jungman Travel najmanje 1 dan unapred
– U slučaju da putnik kupi zdravstveno osiguranje u agenciji dužni su da dostave podatke iz pasoša najkasnije 3 radna dana pre polaska na putovanje, u suprotnom agencija ne odgovara za neizdavanje polise
– Organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak : putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima
– Jačina signala interneta, brzina i kvalitet protoka i povezivanja kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samom letovalištu i regiji i drugih faktora
– Kao i u slučaju hotelskog, fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove kojima objekat raspolaže.
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа vila Kiriaki Paralia, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA.
– Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
– Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: cacak@jungmantravel.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000061928) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs