- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Skup putnika za putovanje Subotica – Palić – Segedin iz Beograda na dogovorenom mestu u 07:30h. Polazak iz Beograda u 08:00h (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Putovanje preko Novog Sada(moguće priljučenje putnika iz Novog Sada, bez promene cene) ka Subotici. Po dolasku u Suboticu obilazak centra grada. Fakultativna poseta Gradskoj kući. Slobodno vreme, zatim polazak na Palić. Šetnja po Paliću. Slobodno vreme za ručak i uživanje. Fakultativna poseta Vinariji Zvonko Bogdan. Kasno popodne, odlazak do kompleksa „Vinski Dvor“. Smeštaj u sobe i slobodno vreme. (Svake subote uveče u restoranu Jelen Salaša i Majkinog Salaša uživo sviraju tamburaši- obavezna prijava u agenciji.) Noćenje.
Doručak. Odlazak do Mađarske: polazak za Segedin. Razgledanje grada u pratnji vodiča. Slobodno vreme ili šoping u TC Arkad nedaleko od centra grada. Fakultativni odlazak do Morahaloma u banju Eržebet 4*. Kupanje u otvorenim i zatvorenim bazenima, korišćenje saune i ostalih sadržaja prema individualnom interesovanju. Boravak u banji do popodnevnih časova, kada je predviđen povratak za Segedin (zbog ukrcavanja putnika koji nisu izabrali banju). Polazak za Srbiju. Dolazak u Novi Sad/Beograd kasnim večernjim časovima. Kraj programa.
NAČIN PLAĆANJA:
– Gotovinsko plaćanje: 30 % prilikom rezervacije ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja;
– Odloženo plaćanje na rate: 40 % prilikom rezervacije, ostatak ( 60% ) na 2 jednake mesečne rate čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu;
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina;
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman travel.
ARANŽMAN OBUHVATA:
– Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, a/v opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja;
– Obilazak Subotice, Palića i Segedina prema programu;
– Usluge vodiča u svakom autobusu;
– 1 noćenje sa doručkom na salašu Vinskom dvoru (1/2, 1/3 sobe);
– Boravišnu taksu;
– Troškove organizacije putovanja;
– Rezervaciju stola u restoranu salaša za veče uz tamburaše – obavezna rezervacija u agenciji (piće i hrana se plaćaju na licu mesta po utrošku i cenovniku salaša)
ARANŽMAN NE OBUHVATA:
Fakultativne izlete:
– Ulaznice za banju Eržebet u Morahalomu – 1600 RSD
– Obilazak Gradske kuće u Subotici – 600 RSD (Dodatno: obilazak tornja sa vidikovcem – 300 RSD);
– Obilazak vinarije Zvonko Bogdan, vinograda, i podruma sa degustacijom 3 vrste vina – 1300 RSD
– Doplatu za 1/1 sobu – 30€
– Međunarodno zdravstveno osiguranje;
– Individualne troškove putnika.
*Centar Subotice je kao muzej na otvorenom sa arhitekturom uglavnom u stilu secesije ali i baroka i klasične arhitekture. To se ogleda u crkvama (Katedrali, Srpskoj pravoslavnoj crkvi, Franjevačkoj crkvi itd), pozorištu i biblioteci zgrade, plavoj i zelenoj fontani… Među najatraktivnije ubrajaju se Gradska kuća, Sinagoga i Palata Rajhl.
Palić: jezero i naselje istog imena nalazi se 8 km od Subotice. Prelepe građevine s početka 20. veka, raskošni parkovi, jezero, neuobičajeno spokojstvo i mir čine Palić idealnim mestom za odmor. Čuveni Palićki ZOO vrt je poznat ne samo po svojoj bogatoj kolekciji biljaka i životinja, već i humanom pristupu kada je smeštaj životinja u pitanju.
Vinarija: 2000 godina Palićko vinogorje je tradicionalni vinarski kraj. Tu lepu tradiciju nastavlja Vinarija Zvonko Bogdan. Nalazi se na istočnoj obali jezera i izgrađena je u stilu secesije, karakterističnom za Palić. Enterijer vinarije je uređen po uzoru na francuske vinske zamkove, i opremljen najmodernijom francuskom tehnologijom.
Kompeks Vinski dvor se nalazi u neposrednoj blizini autoputa E75 u selu Hajdukovo. Kompleks je okružen vinogradradima i sakriven od buke. U okviru kompleksa nalazi se i vinski podrum gde možete degustirati i kupiti vina sa zaštićenim geografskim poreklom. Sobe su moderno uređene, klimatizovane i opremljene LCD televizorom. U okviru kompleksa nalazi se lepo uređeno dvorište kao i besplatan parking.
Etno kompleks Jelen Salaš: apartmani i sobe uređene u rustičnom stilu, sa ručno pravljenim nameštajem. Tu se nalzi parking i dečje igralište a restoran, pored objekta za smeštaj, nudi najbolja vina iz regiona i tipična mađarska, vojvođanska i bosanska jela po kojima je poznat.
Segedin: Glavni (Sečenji) Trg, Zavetna crkva, Srpska Pravoslavna crkva…
Preuzmite program putovanja “Subotica, Palić, Segedin” u PDF / WORD
Rok za prijavu i raspored sedenja
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta. – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. – U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
– Raspored sedenja u autobusu je po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
Uslovi izmene programa “Subotica – Palić – Segedin”
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti).
– Svi putnici, po prihvatanju programa, obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
– Smeštajni objekti u programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Srbije.
– Putnik je dužan da agenciju, za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka.
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana Subotica – Palić – Segedin.
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа “Subotica, Palić, Segedin”, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći.
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
– Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000057828) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs