- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Provedite zimski ski vikend na Pešteru! Uživajte u skijanju na snežnim prostranstvima, čistom vazduhu i prelepoj prirodi. Idealno za ljubitelje zime i porodični odmor u zimskom ambijentu.
Cene su izražene u eurima po osobi
Naziv smeštaja | Usluga | Cena |
---|---|---|
Apartmani ,,Centar'' | polupansion | 2 noćenja - 65€ 3 noćenja - 89€ |
Hotel ,,Lane'' | polupansion | 2 noćenja - 69€ 3 noćenja - 99€ |
-Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate-
– 2 ili 3 noćenja u 1/2 ili 1/3 standard sobama;
– polupansion (doručak i večera);
– piće dobrodošlice i korpa voća u sobi;
– flaša vina u sobi na dan dočeka;
– obilazak Sjenice u pratnji vodiča;
– gratis izlet.
– Prevoz;
– individualne troškove i fakultativne izlete
– Vaučer 10% popusta na ručak u restoranu ,,Kej“ / restoranu ,,Lane“;
– privatni parking sa video nadzorom;
– besplatan Wi-Fi;
– 6km od ski centra Žari; 16km od vidikovca Molitva;
– vaučer od 10% popusta na izlete u organizaciji Kej Tours Sjenica;
– specijalna cena za iznajmljivanje quad-ova;
– mogučćnost organizovanja masaža i hidžame u smeštaju po povoljnim cenama;
– pešačke ture.
– U hotelu “Lane”: deca do 5 godina borave gratis u pratnji dve odrasle osobe i dele zajednički ležaj, deca do 10 godina plaćaju 50% od ukupne cene aranžmana i imaju sopstveni ležaj;
– U apartmanima “Centar”: deca do 6 godina borave gratis u pratnji dve odrasle osobe i dele zajednički ležaj, deca do 12 godina plaćaju 50% od ukupne cene aranžmana i imaju sopstveni ležaj.
NAČIN PLAĆANJA:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre početka putovanja,
– plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel-a.
Ski centar Žari – Ponosno predstavljamo Ski-centar “Žari”. Udaljen svega 6 km od centra Sjenice, predstavlja idealno mesto za rekreaciju na snegu. Na svega par minuta od grada doživećete eksploziju uzbuđenja i zadovoljstva ambijenta koje pruža ovaj ski centar.
Jedan deo ski-centra “Žari” predstavlja staza za nordijske discipline u ukupnoj dužini od 5,5 km staza i kompletno opremljeno strelište za Biatlon. Ovo je jedina takva staza u regionu i nosi titulu Nacionalnog biatlon centra “Žari” i na njemu se održavaju najznačajnija nacionalna i regionalna takmičenja. 2,5 km staze je pokriveno asfaltnom podlogom, pa se sezona nordijskog trčanja nikada ne zaustavlja. Drugi deo ski staze nosi naziv Alpska staza, koja je prava i omiljena za rekrativce na obodima planine Koritnik (1471 m n.v.), ukupne dužine 850 m sa žičarom tanjiracom i visinskom razlikom 270. Takođe, pored staze nalazi se i tjubing staza i pokretna traka. Ovaj ski centar je odličan za rekreativce, početnike u skijanju, sankanje, grudvanje….
CENOVNIK SKI PASA:
– Celodnevni odrasli – 1 000 RSD
– Poludnevni odrasli – 600 RSD
– Celodnevni dečiji – 700 RSD
– Poludnevni dečiji – 500 RSD
– Tjubing staza – 30min – 200 RSD
CENOVNIK IZNAJMLJIVANJA SKI OPREME:
– Cena se kreće od 1 200 do 1 500 RSD
CENOVNIK SKI ŠKOLE:
– 1 čas (45 min) – 1 200 RSD
Apartmani/Konačište Centar – se nalaze u centru Sjenice preko puta tradicionalne sjeničke kuće i omladinskog parka. Apartmani Centar su nove izgradnje koji su počeli sa radom u junu mesecu 2022. godine. Apartmani su smešteni na 2. spratu i imaju pogled na grad i neki na okolinu. Apartman poseduje: 3 trokrevetne sobe (2 sa terasom, 1 bez terase), 1 dvokrevetnu sobu bez terase i dva apartmana za 4 osobe sa terasom i kuhinjom. Sve smeštajne jedinice imaju TV, peškire, beplatan pristup Wi-Fi, parking. U vlasništvu apartmana nalazi se i restoran Kej No. 100 koji je udaljen 60 m od apartmana i u kojem se služe doručak i večera. Udaljenost prodavnice od apartmana je 50 m.
Hotel Lane 3* Sjenica – se nalazi u neposrednoj blizini centra Sjenice, udaljeno oko 350 m od gradskog šetališta i na 100 m od džamije Sultan Valide. Hotel poseduje: 2 trokrevetne sobe, 16 dvokrevetnih soba i dva apartmana za 5 osoba sa terasom i kuhinjom. Sve smeštajne jedinice imaju TV, peškire, beplatan pristup Wi-Fi, parking. Smeštajne jedinice se nalaze na 1 i 2. spratu i imaju pogled na okolinu. U vlasništvu hotela nalazi se i restoran Lane u kome se poslužuje pansionski doručak i večera, kao i mlečni restoran Sultan u kojem možete uživati u prelepom ambijentu u svojim toplim napicima i poslasticama. Udaljenost prodavnice od apartmana je 50 m.
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
-Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Srbije,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
– Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
– Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Zimski ski vikend, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA Zimski ski vikend. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: cacak@jungmantravel.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel DOO, Čačak, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
Cenovnik br 1. od 24.01.2024.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000057828) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs